{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.146 visninger | Oprettet:

grafik kort . {{forumTopicSubject}}

nu er jeg ikke så god til det med computer så derfor kan det godt være jeg spørger lidt dumt smiley
hvorfor er der så stor pris forskel på disse grafikkort ?

http://www.edbpriser.dk/Product/Compare.aspx?clist=6982218;6820985;6831660;6767526


håber i kan hjælpe ?
står og skal have nyt grafik kort og hvis forskellen ikke er så stor vil jeg jo ikke betale så meget for en lille bitte opløsning mere .

mvh stefan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  grafik kort .
  • Jacob D
    Jacob D Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Svar: 101
    #1   7. apr 2013 Det er forskellige modeller du kigger på, fra forskellige producenter.

    Du kan også finde den samme "model" fra forskellige producenter til forskellige priser, det er kvaliteten af komponenterne der ofte afgør prisen.

    Du har 2 Nvidia GTX680 på din sammenligning, fra forskellige producenter, hvor efter min erfaring, ASUS laver lidt bedre kort end Inno 3D


  • #2   7. apr 2013 nu er det jo mere et spørsmål om det kan betale sig at købe den dyre frem for den billige .
    jeg skal bruge den til at spille med , men om opløsningen er på ultra eller normal betyder ikke så meget for mig .
    jeg vil jo ikke købe en porshe når en polo kan gøre det smiley


  • #3   7. apr 2013 Hvad er normal? High? medium?

  • #4   7. apr 2013 Er du sikker på det Martin?
    Jeg har et 650 og det kan ikke engang trække bf3 på medium.. så det skulle undre mig at et kort på 1 tand størrere kan trække ALT uden problemer.. :S?


  • Christopher P
    Christopher P Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 391
    #7   8. apr 2013 Ja 660ti er fint til de fleste spil i dag Martin.

    Men du har sikker også kun en 60hz skærm. Så har du ikke behov for mere.

    Jeg sidder med en 120hz (144hz) skærm. Der er et 660ti ikke nok, da jeg skal op i de billeder i sekundet (Og det skal holdes deroppe omkring). Derfor skal jeg bruge en del mere penge på grafikkort, hvis jeg samtidig vil have flot grafik.

    Har pt. kun 1 stk Asus 670, men skal snart have et mere, så det kører i SLI.

    -

    Til Topic starter.

    De faktorer som faktisk betyder noget, når man sammenligner kort er slet ikke med i den oversigt. Du kan ikke rigtig bruge mhz til noget, når du ikke har andre information. smiley

    Men der er også forskel på fakta, og så hvordan de yder i den virkelig verden.


    Men hvad er dine andre specs?


  • Christopher P
    Christopher P Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 391
    #8   8. apr 2013 Og med det mener du, at øjet kun kan se 30 fps? (Eller hvad det nu er)

    For det er fuldstændig misforstået og kan ikke sammenlignes på den måde smiley


  • #9   8. apr 2013 Til prisen vil jeg tage et 660ti.

    Kører selv med 2*gtx670 fra Asus som begge triller 1260mhz og stort set lydløse.

    Jeg vil derfor anbefale et 660 oc eller ti model fra enten gigabyte, msi eller Asus med deres custom coolers.


  • #10   8. apr 2013 kan i se det her ?


    profilbillede
  • #11   8. apr 2013 obs min psu er på 1000watt


  • Christopher P
    Christopher P Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 391
    #12   8. apr 2013 Okay, det er underligt, at du ikke kan det. For forskellen er tydelig smiley

  • Christopher P
    Christopher P Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 391
    #13   8. apr 2013 Så meget koster det heller ikke ekstra smiley

    Men du har ret. Det er spørgsmål om de ekstra frames er pengene værd, og det er jo en smagssag.


    Men jeg fik min 120hz på tilbud, og den kostede faktisk kun 100kr mere end den 60hz, jeg havde smiley (Edit: eller vent, tror faktisk jeg har givet det samme for begge to.)

    Og nu har jeg givet 2400kr for mit 670 fra nyt. Som nok er 1000kr over fra hvad du kommer til at give for dit 660ti brugt smiley

    Så det kan godt lade sig gøre smiley


Kommentér på:
grafik kort .

Annonce