{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

HTC Sensation XE -RAM {{forumTopicSubject}}

Jeg fik en ny telefon, da den gamle konstant var i stykker, men den nye driller mig også. Den er ufatteligt langsom, og har fundet ud af, at når jeg lukker alle programmer i joblisten, er der stadig kun max 80 mb RAM fri. What to do? Har næsten 1gb hukommelse ledig, så synes ikke jeg har hentet ret mange apps.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HTC Sensation XE -RAM
  • #2   23. apr 2013 Dennis - Det er da vist en and smiley

  • #3   23. apr 2013 Din telefon har kun 768mb RAM.
    RAM er den midlertidige hukommelse, og har intet at gøre med din lagerplads.

    Du kan have et program kørende der kræver meget midlertidig hukommelse. Eksempelvis Skype, et spil eller lignende. Yderligere har din telefon ikke vildt meget RAM i forvejen, så forvent at den kører omkring maks ved nyere android versioner.

    Du skal ikke rode i joblisten. Android finder selv ud af at styre din hukommelse, og det kan ødelægge mere end det gavner, manuelt at stoppe programmer.
    Brug den kun til at stoppe programmer der ikke svarer, eller programmer der på anden vis driller.


  • #5   23. apr 2013 Rene - er godt klar over, at det er to forskellige ting. Forstår bare ikke, at den skal bruge så mange ram på ingenting.. Det tager op til et halvt minut bare at gå ind i beskeder..

Kommentér på:
HTC Sensation XE -RAM

Annonce