2.951 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

B&O Højtalere B&O Højtalere

Nu er jeg lidt træt af de små pishøjtalere tv'et har indbygget så jeg har fået indkøbt mig et par aldrende, men fine b&o højtalere. Men uden en radio af samme producent, kommer man jo ikke så langt, medmindre man har en forstærker af en art.
Først var meningen at jeg ville købe mig et 2,1 eller 6,1 surround sound sæt, men jeg fik lige tilbudt disse højtalere og er overbevist om de giver en noget bedre lyd end de små højtalere der følger med i et sæt.

Meningen er så at jeg vil have sat min blueray, tv, højtalere, evt projektor og radio sammen så alt lyd går ud af de aktive b&o højtalere.

Er der nogen der ved lidt om opsætning af sådanne enheder?
Jeg har af en Hifi og lyd butik fået anbefalet en Yamaha rx.v773, som skulle kunne bære opgaven, men da jeg synes den lige er dyr nok, har jeg fået tilbudt en brugt Pioneer vsx-992.k, som jo er væsentligt billigere.
Jeg har bare ikke tilsvarende kendskab til at se ud fra specifikationerne om den kan eller ikke kan, og hvilke kabler jeg end måtte få brug for som ikke er "standardkabler" man kan købe i varehuse eller elgiganten.
Da højtalerne er aktive, har jeg fået fortalt jeg blot skal have en forstærker med Pre-out som skulle være noget der holder dem tændt, ellers mener de at højtalerne vil stå og tænde og slukke hvis jeg bruger dem til film, eller musikken bliver lav.
jeg har bare ikke ekspertisen til at læse specifikationer på hifi udstyr
Derfor håber jeg nogle kompetente mennesker herinde kan hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  B&O Højtalere
Kommentér på:
B&O Højtalere

Annonce