{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skift af udvendig iPhone 5 skærm? Fyn?
  • #2   19. maj 2013 Nu gider jeg simpelthen ikke se på det link længere Martin. UDSTEMME!


  • #3   19. maj 2013 Har du beviser på at det er OEM? Jeg har ellers hørt at det ikke er OEM produkter alligevel du sælger fra den side smiley


  • #7   19. maj 2013 Lidt selvtænkning siger du?
    Det er dig der påstår at du intet har med firmaet at gøre og at i sælger OEM produkter, hvilket begge ting jo åbenbart er en lodret løgn!

    Hvis jeg som kunde handlede der, med påstanden om at det var OEM produkter og det så ikke er, er det ikke at vildlede kunder og tilmed tager sindssyge overpriser?

    OEM er ikke lig med A-B-C produkter, det er lig med originale produkter!

    DU sidder med det problem, at jeg påstår udfra flere tråde, hvor der bliver påstået at det ikke er OEM produkter, så må DU bevise overfor mig, at folk tager fejl. Og indtil da, så udstemmer jeg dig HVER ENESTE GANG, du poster det link! Folk skal ikke snydes, når de handler i god tro.

    Så selvtænkning i min bare røv makker!


  • #10   19. maj 2013 Hvorfor skal jeg bevise udfra rygter, som er opstået i flere tråde? Det er da ikke min forretning og ry det går udover? Ergo må det jo være Jeres opgave, at modbevise påstanden smiley

    Men nu fik jeg da lige dig til at indrømme, at DU faktisk HAR noget med firmaet at gøre, som du ellers påstod længere oppe, at du ikke havde smiley


  • #12   19. maj 2013 Ja, HTC skærmene er ikke originale hvis der kigges på billederne. ALLE HTC skærme har et serinummer skrevet på bagsiden. Uden det, så er der ikke tale om en org. skærm. Lorte shop...


  • #13   20. maj 2013 Jeg kan få skiftet fronten på iphone 5, for 1000 kr. bare skriv privat besked (midtjylland)

Kommentér på:
skift af udvendig iPhone 5 skærm? Fyn?

Annonce