1.059 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Køb af stor, ny bærbar Køb af stor, ny bærbar

Hej Baboom

Jeg står og vil til at hapse mig en bærbar da mit kommende erhverv kommer til at betyde jeg skal flytte en del rundt. Yderligere er der også en elregning der skal tænkes på. Fik et lille smæk sidste måned på årsopgørelsen, så der skal spares en del.

Jeg gamer en hel del, og er derfor ude efter noget der er lidt spitzenklasse. Altså noget isenkram hvor antialias godt kan komme på tale i de fleste spil.

Jeg har kig på følgende to bærbare:

MM-Vision:
(link fjernet)
(link fjernet)

Medion:
http://peecee.dk/uploads/062013/30013966_PIC-H_Dright-top_big_thumb.png
(link fjernet)

Men jeg ved simpelthen ikke hvilken en jeg skal vælge. Yderligere ved jeg ikke om der er andet, lignende på markedet, da jeg har stirret mig blind på de to.

Prislejet ligger på de 6-8000 - helst ikke over.

Problem:
MM-Vision er med Haswell CPU, hvilket trækker en hel del i smilebåndet. Jeg ser også at der sidder en SSD disk i, som i princippet er ganske fin i størrelsen. Yderligere er der plads til en disk mere, hvilket jeg foretrækker meget, da det minder rigtigt meget om mit nuværende setup.

Medion har et GTX 670MX - altså kepler versionen af 670M'eren. Det kort skulle yde ekstremt godt, men jeg går altså glip af SSD og Haswell.

Jeg er som sådan ligeglad med udseendet, hvorfor jeg ekstremt godt kan lide udseendet på MM-Vision, som er virkeligt anonymt. Lyset i tastaturet på Medion'en tiltaler mig dog også. Yderligere ser det ud som om Medion'en potentielt køler bedre, fordi den er så tyk, og der er luftudtag i både siden og bagenden. Er det noget nogen har erfaring med på MM-Vision? For den ser noget tynd ud.

Håber virkeligt I kan hjælpe mig!

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af stor, ny bærbar
Kommentér på:
Køb af stor, ny bærbar

Annonce