860 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

ang iphone 5... ang iphone 5...

Jeg har en iphone 5, er der andre end mig som døjer med wi-fi nettet smiley Jeg har trådløst net herhjemme, og det virker nogle gange, og andre gange forsvinder det helt.. havde aldrig problemer med min iphone 4'er, min 5'er er under 2 mdr gammel, så det kan da ikke være derfor.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang iphone 5...
  • #1   3. jun 2013 28 minutter siden
    Sker også hjemme hos mig , det første gang det sker idag , jeg har stofa og der er problemer med dem idag det har de skrevet i facebook
    Slet indlæg

• #3   3. jun 2013 Samme problem her

• #4   4. jun 2013 Jeg har samme problem smiley Engang imellem vil den gerne oprette forbindelse, men det forsvinder lige så hurtigt igen smiley

• #5   4. jun 2013 Mit wi-fi virker fint .. Og det bliver genstartet tit fordi jeg troede det var router, men er det ikke.. Og det 2 mdr siden ca jeg skiftede min Iphone 4, og den havde som sagt intet problem.. Men kan høre jeg ikke er den eneste med dette problem, så tror bare jeg skal ind i butik med den smiley og nej hvorfor skal jeg slette dette emne :0 det sgu da et simpelt spørgsmål intet andet ..

Kommentér på:
ang iphone 5...

Annonce