{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Windows 7 64-bit og Windows XP 32-bit samtidig? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en bærbar der kører Windows 7 64-bit, men jeg har brug for også at kunne køre Windows XP 32-bit på den, for jeg har noget programmeringssoftware som kun virker på XP 32-bit.. Kan det lade sig gøre at have 2 styresystemer på samme maskine på samme tid? og hvordan?

PFH tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Windows 7 64-bit og Windows XP 32-bit samtidig?
  • Jonas C
    Jonas C Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Svar: 14
    #2   13. jun 2013 Brug kompabilitets tilstand i win7 ja, men ellers kan man godt have dual boot på, kræver bare at du installere xp først, og så win7 igen smiley

• #3   13. jun 2013 Synes bare jeg hørte nogen i dag snakke om at Microsoft havde en feature man kunne hente på deres hjemmeside som gjorde at man kunne installere XP oven i Windows 7 smiley Men kan lige forsøge med kompatibilitets tilstand først

• #4   13. jun 2013 kompatibilitetstilstand virker ikke.. men er det fordi den så automatisk vælger XP 64-bit nu hvor jeg kører 7 64-bit? For det vigtigste er sådan set at jeg kommer ned i et 32-bit styresystem smiley

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 2 Emner: 8 Svar: 473
    #5   13. jun 2013 hmm lyder til at du har gjort noget forkert. når du vælger kompabilitetstilstand er ideen jo netop at det program du afvikler snydes til at tro du kommer fra en 32 bit (uanset operativsystem) platform, f.eks. winxp 32 bit

• #7   13. jun 2013 Jeg har nu installeret Windows virtual PC og Windows XP mode, og det virker smiley

Kommentér på:
Windows 7 64-bit og Windows XP 32-bit samtidig?

Annonce