1.358 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Søren J
Søren J
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 104

hvilken farve iPhone er nemmest at sælge? hvilken farve iPhone er nemmest at sælge?

Som overskriften siger, hvilken farve iPhone vil i mene er nemmest at sælge?

Har købt en smadret telefon som skal have skiftet både skærm, bagcover og ramme. Jeg har overvejet at lave en sort telefon med grøn ramme, men ved ikke om det vil forøge eller forringe telefonens værdi. Telefonen der er tale om er en iPhone 4 16GB.

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilken farve iPhone er nemmest at sælge?
  • #1   8. jul 2013 Jeg ville personligt ikke købe en telefon som så alt for uoriginal ud. Ville nok tænke at den har været smadret og så er blevet lavet for billigt... så det er et NOGO herfra.. smiley

• #2   8. jul 2013 Der er mange der tror at lige så snart man begynder at "pimpe" lidt på diverse ting mobiler såvel som biler, så øger det værdien. Men i de fleste tilfælde øger det værdien for personen som har sat sit eget præg på den, men har den direkte modsatte virkning på en potentiel køber.

• Søren J
    Søren J Tilmeldt:
    maj 2007

#3   8. jul 2013 Det var også min tanke.. smiley Men skal den være sort eller hvid så?

• #4   8. jul 2013 hvid ofc.

• #6   9. jul 2013 Jeg syntes bedst om den sorte smiley men det er jo hver sin smag smiley

• jacob .
    jacob . Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 97 Svar: 142
    #7   9. jul 2013 sort den hvide bliver så pisse klam og beskidt der hvor glasset møder det hvide plastik

• #9   9. jul 2013 Sort sælger i hvert fald bedst smiley

• Søren J
    Søren J Tilmeldt:
    maj 2007

#10   9. jul 2013 @ Thomas

Rammen omkring glasset på fronten af iphonen er lavet af plastik smiley

• C G
    C G Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 112
    #11   9. jul 2013 hvid til tøser, ellers sort

• #12   10. jul 2013 Hvid.. laver selv iPhones, og der er helt klart størst efterspørgssel på hvid smiley eller også er det bare mest piger der køber brugt smiley
    Har selv en Hvid iPhone 4s, men var mest pga jeg havde en sort 4. ville gerne FØLE at jeg havde fået en ny smiley

• Søren J
    Søren J Tilmeldt:
    maj 2007

#13   10. jul 2013 Tror at vi ud fra dette kan konkludere, at det er mere eller mindre 50/50 smiley

• #14   19. jul 2013 Ville også sige hvid, det sælger mest - laver også iPhones og bare i denne uge har jeg haft 6 hvide og 1 sort inde, så jeg ville klart vælge hvid smiley

Kommentér på:
hvilken farve iPhone er nemmest at sælge?

Annonce