1.063 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Hjælp til film på acer iconia b1 Hjælp til film på acer iconia b1

Hej baboom, håber nogle kan hjælpe. Min nevø har fået en acer iconia b1 tablet med android og ville gerne have film på. Men ved ikke hvordan man gør. Jeg kan sagens lægge film på hans micro sd kort men, men når jeg henter vlc player til den kan den ikke finde kortet? Kan det være fil typen eller? Det er en mkv type. Men mener bare vlc kan afspille det meste det kan jeg i hvertfalde med min acer med Windows 8. Nogle der har en ide til hvad det kan være? Skal jeg bruge en anden afspiller eller? Håber nogle kan hjælpe mig med at gøre min nevø glad

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til film på acer iconia b1
  • E h
    E h Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 73
    #1   8. jul 2013 find det ikon der ligner en fil mappe... igennem det an du se alle folder på tableten.. der skal du finde sd kortet.. Ved ikke om de automatisk komme ind i dit billede album..

• #2   9. jul 2013 Kan du finde et billede af hvordan det skal se ud? Og hvad skal jeg gøre når jeg finder kortet?

Kommentér på:
Hjælp til film på acer iconia b1

Annonce