951 visninger
|
Oprettet:
Rikke - Team Preben Kærsgaard
12. nov 2010 Følger: 18 Følgere: 20 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 75
12. nov 2010 Følger: 18 Følgere: 20 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 75
Computer går ud? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg er simpelthen det mest blanke menneske inden for IT og computer osv...
Min computer er mindre end 1 år gammel, og jeg har kunne spille, lave film og høre musik på den.
Den seneste uge (jeg er sims3-freak) Er min computer gået ud når jeg er inde i spillet. Det samme gælder når jeg laver film, bruger mit wordprogram og høre musik på den.
Igår ville jeg prøve sims3 igen, og her er den så blevet vildt langsom, sad ½ time og ventede på at komme ind i selve spillet.
Min computer er ikke varm, men den siger nogle underlige hakke-lyde og larmer helt vildt engang i mellem.
Nogle der ved hvad det kan være?
jun 2011
Følger: 24 Følgere: 25 Fotoprofiler: 1 Emner: 75 Svar: 1.248
nov 2010
Følger: 18 Følgere: 20 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 75
feb 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
under 1 år gammel = afsted til rep med den, da du har reklamation på den.
Husk at tage backup af dine data inden den ryger afsted, da de 95% sikkert skifter harddisken ud
jun 2011
Følger: 24 Følgere: 25 Fotoprofiler: 1 Emner: 75 Svar: 1.248
Start –> Programmer –> Tilbehør –> Systemværktøjer –> Diskfragmentering
- Det kan ihvertfald være grunden til den er langsom
dec 2010
Følger: 8 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 530
Men prøv med diskfragtmertering og en oprydning og så plejer jeg altid at give den en virus scanning til sidst
feb 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 390
Få taget backup, af alt der ikke må gå tabt, så hurtigt som muligt, og send den så til reparation hvor du har købt den.
For som Allan siger, er din disk sandsynligvis ved at stå af, og en diskfragmentering vil udsætte disken for unødig belastning, og det kan være dråben, der får den til at stå af og så er det ikke sådan lige til at få hevet data ud af den.
nov 2010
Følger: 18 Følgere: 20 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 75
Tusinde tak alle sammen. Jeg er godt nok desværre på ferie ligenu - så jeg sender den nok til et tjek, hos min forhandler i løbet af uge 30.
Tak for hjælpen - så blev jeg en anelse klogere!
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 778
Men hvis du stadig har garanti på den, så få den sendt ind til service, men husk at gemme alle dine vigtige ting (billeder, dokumenter osv) på en extern harddisk, eller usb stick, det kan nemlig sagtens være de sætter en anden harddisk i computeren, også er dine ting væk.
Computer går ud?