{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

Computer går ud? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg er simpelthen det mest blanke menneske inden for IT og computer osv...

Min computer er mindre end 1 år gammel, og jeg har kunne spille, lave film og høre musik på den.

Den seneste uge (jeg er sims3-freak) Er min computer gået ud når jeg er inde i spillet. Det samme gælder når jeg laver film, bruger mit wordprogram og høre musik på den.

Igår ville jeg prøve sims3 igen, og her er den så blevet vildt langsom, sad ½ time og ventede på at komme ind i selve spillet.

Min computer er ikke varm, men den siger nogle underlige hakke-lyde og larmer helt vildt engang i mellem.

Nogle der ved hvad det kan være?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Computer går ud?
  • #1   10. jul 2013 Prøv at diskfragmenter din computer. Du har sikkert en masse lort til, at ligge rundt omkring på din computer smiley

• #2   10. jul 2013 Kan du evt. forklare mig i punkter hvordan sådan noget skal gøres, Majholt ? Hvis du gider bruge lidt tid på det. smiley

• Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
    #3   10. jul 2013 hakkelyde = din harddisk er sikkert på vej til døden.

under 1 år gammel = afsted til rep med den, da du har reklamation på den.
    Husk at tage backup af dine data inden den ryger afsted, da de 95% sikkert skifter harddisken ud smiley

• #4   10. jul 2013 Gå ind i det her:
    Start –> Programmer –> Tilbehør –> Systemværktøjer –> Diskfragmentering

- Det kan ihvertfald være grunden til den er langsom smiley

• #5   10. jul 2013 Det er så nemt at når man ikke kan finde noget så åbner man start og søger...
    Men prøv med diskfragtmertering og en oprydning smiley og så plejer jeg altid at give den en virus scanning til sidst

• #6   10. jul 2013 Hvis den er begyndt at lave hakke lyde, vil jeg bestemt ikke anbefale en diskfragmentering!
    Få taget backup, af alt der ikke må gå tabt, så hurtigt som muligt, og send den så til reparation hvor du har købt den.

For som Allan siger, er din disk sandsynligvis ved at stå af, og en diskfragmentering vil udsætte disken for unødig belastning, og det kan være dråben, der får den til at stå af og så er det ikke sådan lige til at få hevet data ud af den. smiley

• #7   10. jul 2013 okay.

Tusinde tak alle sammen. Jeg er godt nok desværre på ferie ligenu smiley - så jeg sender den nok til et tjek, hos min forhandler i løbet af uge 30.

Tak for hjælpen - så blev jeg en anelse klogere! smiley

• #8   10. jul 2013 diskfragmentering hjælper ikke en dyt, og hvis den siger lyde så kunne det godt tyde på harddisken er ved at stå af, det kan også sagtens forklare hvorfor den er så langsom, hvis den kommer over områder på harddisken den ikke kan læse, så forsøger den indtil den får det læst, og når den førsger på at læse noget, så bliver alt andet sat på pause indtil den er færdig med det smiley

Men hvis du stadig har garanti på den, så få den sendt ind til service, men husk at gemme alle dine vigtige ting (billeder, dokumenter osv) på en extern harddisk, eller usb stick, det kan nemlig sagtens være de sætter en anden harddisk i computeren, også er dine ting væk.

Kommentér på:
Computer går ud?

Annonce