{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bærbar til spil osv
  • #2   15. jul 2013 Er der ikk nogle finde hos elgiganten f.eks? Vil gerne have en ny nemlig smiley
    Og skal i elgiganten imorgen nemlig så
    Ville lige hvad jeg skulle kigge efter smiley

• #3   15. jul 2013 Hvor meget ca?

• #4   16. jul 2013 Ved ikk slet ikk hvad prisklasser jeg er oppe i smiley
    Vare jeg for min en fin pc som kan holde i noget tid og
    Stadig kunne spille på den .. Syntes 8000 er meget at smide den vej, har kigget meget på msi, men er der ikk andre alternativer ? smiley

• #6   16. jul 2013 Det er ret svært at vurdere hvad vi skal finde til dig.
    Du snakker counter-strike 1,6 som snart er 10 år gammel.
    Og samtidig skulle den kunne holde de næste par år? Men til hvad? Stadig små spil som counter-strike, eller også nye spil som f.eks. Battle field

Any ways. Så har jeg fundet 2 forskellige.

1: Til surf/mindre spil (Counter, nfs osv)

(link fjernet)

2: Den der kan holde i et par år. (Selvfølgelig på lave grafik indstillinger)

(link fjernet)

• #7   16. jul 2013 Skal bare spille mindre spil ikk noge vildt. Som skrevet, bare de forskellige slags counter strike og lol/hon smiley

Hvad skal jeg gå efter?? smiley

• #8   16. jul 2013 Hvis det udelukkende er små spil og surt.

Så gå efter noget i3/i5 (Gerne Haswell) Mellem 730 og 750 kort, minimum 4gb ram og mulighed for at opgradere til 8gb (Koster omkring 200 kroner. Selv at gøre senere hen) Også er design jo så forskeligt. Jeg har altid holdt mig til Asus til almindelig brug og Msi til gaming.

Ellers er der jo altid den besværlige udgave. Har jeg selv gjort et par gange for familie, venner etc.

Gå i f.eks. Elgiganten. Spørg til tilbud på modeller fra den gamle 3th gen i processor. Stadig i3 eller i5. Hold dog til modeller med kun 4gb ram (Men med mulighed for at opgradere til 8gb) Grafikkort valg er det samme. Bortset fra at du nu kun kigger efter 6xx. Altså 635, 640 eller 650m. Harddisk betyder intet.

Når den er købt hopper du ind på f.eks. Komplett eller Proshop og bestiller en ekstra 4gb ram blok. Og en ssd disk. Der er ofte gode penge at spare og derfor bliver de 2 opgraderinger faktisk "gratis" I forhold til, hvis du valgte 4th gen og 7xx kort. Men på trods af at du tager sidste års gpu og cpu. Vil computeren stadig køre væsenligt bedre og mere stabil. Fordi der er installeret ssd disk istedet for.

Sidst jeg lavede dette nummer. Fik jeg en Asus k53sc, 120gb ssd og ekstra 4gb ram (Altså 8gb) Til 4200. Opgraderingen + installationer af drivers osv. Tog en time. Så det er bestemt tiden værd.

• #9   16. jul 2013 Kan du linke til en pc der ville være værd at gøre det på? smiley
    Jeg er nemlig ikk en haj på det område smiley

Kommentér på:
Bærbar til spil osv

Annonce