{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.961 visninger | Oprettet:

Hvorfor er mit internet langsomt? {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom.

Vi har købt en stor tv-pakke hos WAOO, inkl. internet telefon osv. Vi har købt/bestilt en 30mb forbindelse.

Nu sidder jeg så og vil downloade Battlefield 3 via Origin... og må sige at jeg er noget skuffet. Hold da op hvor er det sløvt! Forventet download-tid +15 timer.

Jeg har lidt testet forbindelsen på TDC Hastighedstest. 3.07mb download og 2.30mb upload.

Hvorfor i alverden får jeg ikke mere end det ud af en 30mb forbindelse??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er mit internet langsomt?
  • AM !
    AM ! Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 625
    #2   21. aug 2013 Hvad gør jeg....
    1. Ringe til Waaaaooooo
    eller
    2. Går ind på baboom, bruger et parmin på at skrive og derefter opretter et indlæg. Efterfølgende venter jeg på at folk svarer
    smiley

• #3   21. aug 2013 Husk lige på, at serveren du henter fra også er en flaskehals.

Kan også være at mange henter på lige det tidspunkt.

Du har nok heller ikke betalt mange dollars for din Humble Bundle pakke, gætter jeg på smiley

Hvis din test viser som den skal, så er det stedet du henter fra.

EDIT: Udover det, så brug www.speedtest.net i stedet for TDC's

• #4   21. aug 2013 Du skal altid dividere mbit med 10 for at få din hastighed du vil hente og sende med.. dvs en 30/2 linje vil du downloade med 3mb/s og uploade med 0.2mb/s (:

• C G
    C G Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 112
    #5   21. aug 2013 1. Er du på trådløs så prøv med kabel
    2. Kontakt dit energi selvskab og ikke waoo som folk skriver.

• Kim M
    Kim M Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 125
    #6   21. aug 2013 Det er 100% orgin serverne der skoder for vildt ang DL hastigheder. for det farter du skriver der svare fint til din 30/30 linje

• #7   21. aug 2013 Test på Nianet's hastighedstest og på Waoo's egen!
    Jeg havde også store problemer på min Waoo-forbindelse - der både var langsomt og gik i tv'et. (pixel fejl hvis der var den mindste belastning på net-linien fx en Google-søgning etc.
    De skiftet 3 tv-bokse, 3 fiberbokse, en del ting nede på centralen, byttede de to fiberforbindelser med hinanden, rensede i begge ender, bruge diverse målingsudstyr. Satte min boks-max-hastighed ned til 100Gbit fra 1000Gbit og op igen etc. De gav op og håbede at en snarlig opdatering (software) ville løse problemet. Det gjorde det heldigvis også - 2 måneder med langsomt net og umuligt se tv!

• #8   21. aug 2013 PS de gør alt for skyde skylden over på dig selv og dit udstyr. Derfor test direkte i boksen med et korrekt kabel!

Kommentér på:
Hvorfor er mit internet langsomt?

Annonce