1.961 visninger
|
Oprettet:
Hvorfor er mit internet langsomt? {{forumTopicSubject}}
Hej Baboom.
Vi har købt en stor tv-pakke hos WAOO, inkl. internet telefon osv. Vi har købt/bestilt en 30mb forbindelse.
Nu sidder jeg så og vil downloade Battlefield 3 via Origin... og må sige at jeg er noget skuffet. Hold da op hvor er det sløvt! Forventet download-tid +15 timer.
Jeg har lidt testet forbindelsen på TDC Hastighedstest. 3.07mb download og 2.30mb upload.
Hvorfor i alverden får jeg ikke mere end det ud af en 30mb forbindelse??
mar 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 625
1. Ringe til Waaaaooooo
eller
2. Går ind på baboom, bruger et parmin på at skrive og derefter opretter et indlæg. Efterfølgende venter jeg på at folk svarer
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 548
Kan også være at mange henter på lige det tidspunkt.
Du har nok heller ikke betalt mange dollars for din Humble Bundle pakke, gætter jeg på
Hvis din test viser som den skal, så er det stedet du henter fra.
EDIT: Udover det, så brug www.speedtest.net i stedet for TDC's
apr 2007
Følger: 18 Følgere: 33 Emner: 299 Svar: 2.844
mar 2011
Følger: 1 Svar: 112
2. Kontakt dit energi selvskab og ikke waoo som folk skriver.
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 125
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 41 Svar: 1.346
Jeg havde også store problemer på min Waoo-forbindelse - der både var langsomt og gik i tv'et. (pixel fejl hvis der var den mindste belastning på net-linien fx en Google-søgning etc.
De skiftet 3 tv-bokse, 3 fiberbokse, en del ting nede på centralen, byttede de to fiberforbindelser med hinanden, rensede i begge ender, bruge diverse målingsudstyr. Satte min boks-max-hastighed ned til 100Gbit fra 1000Gbit og op igen etc. De gav op og håbede at en snarlig opdatering (software) ville løse problemet. Det gjorde det heldigvis også - 2 måneder med langsomt net og umuligt se tv!
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 41 Svar: 1.346
Hvorfor er mit internet langsomt?