{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.654 visninger | Oprettet:

God gamer bærbar? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal ud og have mig en gamer bærbar den skal kunne trække counterstrike, World of warcraft og star craft. Det er de eneste krav jeg har jo og så skulle den kunne køre på nettet også og sådan noget

Jeg har et budget på lige knap og nap 9000kr. Men hvis der også kan findes en til måske 7000kr så det også okay.

Jeg har kigget lidt på denne, Men syntes 9000kr er meget for en pc hvis jeg kan få en der kan det samme for 7000kr ca.

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=781756

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God gamer bærbar?
  • #3   8. sep 2013 Altså de spil du nævner kræver sgu da ikke en bærbar til 9000 kr ?

• #4   8. sep 2013 Jamen det er fordi det er de penge jeg har, det kunne være at jeg kunne få en der kunne holde til og game på i et par år eller flere

• #6   8. sep 2013 Tak det ville jeg kigge på

• #7   8. sep 2013 RAZER BLADE!

• #8   8. sep 2013 Jeg ville gå en stor bue uden om MM-vision., de bruger Clevo som main units, hvor de så selv opgradere dem, ergo får du det samme som en X-one, og dem laves der heldigvis ikke flere af,

Asus´en der er et godt valg, eller en tilsvarende Qosmio

• #12   8. sep 2013 Har arbejdet med Clevo bærbarer, Dvs, jeg samlede X-one Bærbarer da de blev lavet, og fejl procenten var skyhøj, vi fik alt for mange af dem tilbage, Det er da super at nogen synes de er supergode, jeg VED at Clevo er noget skrammel, Plastikken er billig, kølingen er billig, og skærmene er generelt noget skrammel medmindre man vælger deres highend modeller, malingen skaller alt for hurtigt, knapper på tastaturet svigter for hurtigt grunden til de 3 skærme netop har samme pris er fordi alle 3 de har valgt at putte i ovennævnte maskiner er noget billigt hø

Jeg ville vælge en stor asus eller en Qosmio,

Du er glad for Clevo, jeg er ikke glad for Clevo efter at have haft fingrene i deres maskiner, har jeg fået nok at det billige lort, kan være de har forbedret sig, det var i 2009 jeg arbejdede med dem, Før vi fik X-One brugte Clevo brugte de MSI, hvilket ikker er meget bedre efter min mening, men da jeg blev ansat var de begyndt og bruge clevo .

Din mening er vel ligeså velkommen i et forum som det her, som dit er,

• #13   8. sep 2013 Da jeg i sin tid købte min nu snart 4 år gamle gamer bærbar, valgte jeg at betale lidt mere for en Stor Qosmio, og den gamer stadig alt, havde jeg sparet 1000kr eller mere var jeg nok til at ha skiftet den ud noget før, men den spiller alt endnu, den er også udstyrer med Extreme Cpu, og Sli, og 7200rpm diske, som dengang kostede en del ekstra,

er man hyppig hardware skifter skal man selvfølgelig ikke smide en masse penge efter udstyret... enig der,

men køber man fordi man vil ha noget der holder køber man noget anerkendt, som asus eller qosmio, eller måske noget elitebook fra Hp, eller en lenovo t-series bærbar, ... og ikke en clevo,

• #14   9. sep 2013 Vælger man Clevo, kan man ligeså godt spare det sidste og købe en Acer, ...

• #18   9. sep 2013 Jeg har selv W230ST som omtalt. Kvaliteten er fin i mine øjne. Nu er den også kun lige over en uge gammel, så kan ikke sige noget holdbarhedsmæssigt på længere sigt. Kølingen er det eneste der er et mindre problem i den, men det er nemt løst ved at undervolte CPU'en (kører stadig klippestabilt) og underclock på 3. og 4. kerne. GPU'en er overclocket på både core og ram i min, uden at være blevet betydeligt varmere.
    Der er ikke noget at sige til at kølingen har grænser i så lille en maskine, når der så bliver smidt en i7 quad i sammen med et GTX765.

http://www.notebookcheck.net/Review-One-K33-3E-Clevo-W230ST-Barebones-Notebook.99914.0.html - Og endnu et review af den også.

• #20   9. sep 2013 køb ikke en dell xps 17 model de kan ikke en skid har lige købt en billigt den kan ikke rigtigt slæbe noget nemlig skuffende plus der er 3d vision i der ikke virker for det vil ikke aktivere

Kommentér på:
God gamer bærbar?

Annonce