{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iphone 5s skal man købe den?
  • #1   27. sep 2013 Den er ikke som iphone 5 hvad indholdet angår, dog skal du ikke købe dem der er tilsalg på dba til overpris

• #2   27. sep 2013 Det bestemmer du jo egentlig selv, men nu du spørger, så nej. Det skal du ikke. Giv pengene til velgørenhed, en hjemløs eller adopter en kattekilling.

• #6   27. sep 2013 selvfølge skal du købe den. Alt hvad der kommer fra apple er godt.
    Du bestiller trygt 5S, og om 6 måneder køber du iphone 6 og 6 måneder igen iphone 6s
    smiley

• #7   27. sep 2013 Jeg har en idé.

Bliv voksen og tag dine egne beslutninger.
    Men ja, tag en 5S med 64 bit, som der ingen apps bliver lavet til før om længe.

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 74 Svar: 546
    #8   27. sep 2013 Næh, køb du heller en Nokia lumia 1020 smiley

• #9   29. sep 2013 Martin j
    jeg har en ide. Luk røven og få dig et liv hvis du ikke har noget konstruktivt at sige.

Det kunne jo være at jeg ikke aner en skid om telefoner og bare vil høre hvad folk mener om den nye 5s.

Mem det ser ud til jeg beholder min 5'er et stykke tid i nu.

• #10   29. sep 2013 kasper j >>

Har skam et liv, tilmed et selvstændigt et hvor jeg kan tage mine egne beslutninger. Kan selv finde ud af at søge informationer på internettet, hvis der er noget jeg ikke har den store viden om. Men sådan er vi jo så forskellige.

• #11   29. sep 2013 Martin j Okay hr. Nyt ur men hvilket den 8sep 2011

profilbillede
  • #12   29. sep 2013 Der er tale om et design spørgsmål, samt en øjenåbner for nye mærker.
    Så overhovedet ikke til sammenligning.

Her spørger du andre mennesker om du skal købe et produkt der udadtil er magen til det du har i forvejen. Forskellene på de to kan du selv finde ved at bruge to minutter på Google.

• #14   29. sep 2013 Abe 2 ^ For sådan er alle Android brugere eller hvad??? smiley

Hvis jeg allerede havde 5'eren tror jeg ikke jeg ville skifte. Ellers havde jeg nok valgt 5s.
    Ellers prøv 5 vs 5s på YouTube og se om det er nogen funktioner du bare ikke kan leve uden smiley

• #15   30. sep 2013 Der er nu ik meget forskel 4 og 5.

Synes du ska vente til de kommer i butikkerne og så tá ned og prøv den.

Det har sparet mig for at købe mange "fejlkøb mobiler" smiley

Du kan os prøve at gå på mobilsiden.dk

De opdatere med mange gode input....

Martin j :

Du er da ik særlig venlig... Må man nu ik spørge andre tilråds uden at man ska høvles ned ?

Kommentér på:
iphone 5s skal man købe den?

Annonce