{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  send fulde billede på mms fra samsung
  • Jarl S
    Jarl S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 79
    #1   29. sep 2013 De bliver normalt komprimeret, men du kan med Handcent, ved at indstille den til at sende over internettet i stedet.

• #2   29. sep 2013 Skal man så være på wi-fi?

• igotspam
    igotspam Tilmeldt:
    okt 2011

Svar: 80
    #3   29. sep 2013 http://lmgtfy.com/?q=max+MMS+size&l=1

hvis du så bruger 2 sek på at læse det og så se størrelsen på dit billede (omkring 1-3 MB) så kan du godt se det ikke kan lade sig gøre. Håber det gav dig svar

• #4   29. sep 2013 Rasmus J, hvis du så gad bruge 2 sekunder på at læse, hvad der faktisk er skrevet.

Han spørger om der er mulighed for at sende MMS i FULD størrelse, dertil svarer Jarl, at det kan man med Handcent.

Grunden til mit udbrud, er at jeg HADER folk der "LMGTFY'", når de ikke engang selv har læst det halve!

• igotspam
    igotspam Tilmeldt:
    okt 2011

#5   29. sep 2013 Jeg har netop læst hvad han spørger om og det er MMS (hvilket IKKE er handcent) MMS er en medie baseret tekst teknologi hvor der egentlig i teknologien ikke er en begrænsning, men de fleste udbyder har lavet en standart de følger da det ikke er alle udbydere der har en besked central der kan håndtere 1MB+ størrelse MMS, så du kan være udsat for at selv om du sender med handcent så bliver billedet komprimeret på serveren inden den bliver leveret til modtager. Der for har de fleste mobil producenter indbygget en grænse i deres message app, for sender du en MMS der er større end standarten kan du risikere at besked centralen dropper beskeden.

At der så er en der giver ham en løsning via et andet program det er fint, men i sidste ende kan han risikere at den ikke bliver leveret. (Selv om app producenten skriver noget andet, men de kan ikke tage højde for alle udbydere i hele verdenen)

Jeg har forholdt mig til hans spørgsmål (hvilket er på MMS), ikke givet ham en anden løsning på hvordan han kan sende et billede i fuld størrelse, så hvad med du får styr på det der står, før du retter på nogen!

Så jeg har linket ham til viden der giver ham en forståelse på hvad MMS standarten er, og ikke bare givet ham en løsning uden nogen form for forståelse på emnet.

Nu har jeg arbejdet i telebranchen i godt 10 år, så jeg har trods alt lidt viden omkring emnet

og bare lige for at pointere det igen handcent er IKKE MMS og hans spørgsmål er "send fulde billede på mms"

• #6   29. sep 2013 Hvis du har arbejdet i telebranchen i 10 år, hvorfor er det så at du ikke kommer med et brugbart svar?

Handcent er en glimrende løsning, når nu de bliver komprimeret via MMS. Ellers skal han bruge Mail.
    Hjælp dog manden, fremfor at komme med et ubrugeligt link!

• igotspam
    igotspam Tilmeldt:
    okt 2011

#7   29. sep 2013 Jeg kom netop med et brugbart svar på hans spørgsmål, han spurgte på MMS og det var det jeg svarede på. Manden havde jo fået et link til et program der måske kunne løse hans problematik (og som er den eneste løsning, altså måden at gøre det på, ikke programmet). At du er så blind at du ikke kan se det er sku ærgeligt for dig, og har sku lidt ondt af dig at du kun blander dig fordi du ikke har noget bedre at give dig til. Hvis vi snakker om noget relevant hvor helvede er dit indlæg, i det mindste gav jeg nogle brugbare oplysninger så han ved hvordan MMS fungerer. Du kommer her og brokker dig som en lille kælling fordi indholdet i dit liv er nået til et punkt hvor du ikke ved havd du skal give dig til.
    Hvad ville du have mig til at gøre, give ham det samme link igen!?

Kom med noget brugbart selv eller luk røven, og ja jeg mener den øverste af dem!

• #8   29. sep 2013 Stop nu dig selv!

Prøver du på at bilde mig ind, at du skriver lmgtfy "MMS max size" og trykker på "Jeg føler mig heldig" er et brugbart råd? Hvem er det du prøver at narre?

• #9   29. sep 2013 Og lige en anden ting Rasmus..

Du behøver ikke blive personlig overfor mig.

• igotspam
    igotspam Tilmeldt:
    okt 2011

#10   29. sep 2013 ellers hvad??? hvad er det helt der skulle stoppe mig i at blive personlig? du starter med at sige du "HADER folk" der bruger den side, dvs. du hader mig og jeg har aldrig gjort dig en skid. Had er meget stærkt, så jeg må tilsyneladende have gjort dig noget helt forfærdeligt som er utilgivelig og har splittet resten af dit liv af, siden du hader mig, det beklager jeg, men så må du tilsyneladende være en meget følsom person siden at folk der bruger en speciel hjemmeside kan gøre så meget ved dit liv og skabe så meget had.
    Du er klar over der er større problemer i verdenen som burde gå dig mere på, da det har større indflydelse på dit liv end at jeg bruger en hjemmeside?

Nu brugte jeg tilfældigvis "jeg føler mig heldig" da den går direkte ind på siden jeg ville have ham ind på, samtidig med at pointere at det gør ikke noget at google engang imellem, man får ikke alt serveret på et sølvfad her i livet selv om mange går og tror det idag. Så jeg fik min pointe sendt afsted samtidig med at jeg gav ham hjælp i form af viden. Havde du brugt den anden alm. søgning skulle jeg til at forklare ham at han skulle bruge det første link og havde jeg givet ham et direkte link havde jeg ikke fået min pointe frem. Hvis du søger på samme tekst får du rent faktisk også en løsning på at sende større MMS beskeder, det kræver bare man er villig til at gøre lidt ben arbejde selv og ikke forvente at alt bliver serveret på et sølvfad.

Ser du OP brokke sig?? Jeg gør ikke, så hvad brokker du dig over?? Alle har brug for et venligt spark engang imellem, for vi kan alle blive lidt dovne og tage den nemme løsning (og der ved blive dummere).

• #11   29. sep 2013 Hold da op, hvor har du et stort behov for at svine mig til hva?

Vi prøver igen. Hvor i dit første link, kommer du med et brugbart råd til TS?
    Du ved ligeså godt som jeg gør, at lmgtfy kun er for at provokere dem, som ikke gider bruge Google selv. Så stop dig selv!

Men du har jo åbenbart et kæmpestort behov for at svine mig til, fremfor at komme med noget der kan hjælpe TS.

Men var det mit "HAD", der fik den sure mand frem? Det må du meget undskylde.

Så retter jeg det til " Jeg HADER, når folk kommer med LMGTFY og når det så ikke hjælper TS på nogen måder.

Kan du have en god søndag?

• igotspam
    igotspam Tilmeldt:
    okt 2011

#12   29. sep 2013 Nej jeg har ikke noget stort behov for at svine dig til, hvis du mener det jeg er kommet med ind til videre udviser et stort behov for at svine dig til, så bare vid at jeg knap nok er startet, hvis det var det jeg ville. Jeg prøver på en meget provokerende måde at fortælle dig hvor latterlig jeg syntes du er, og mener at du burde have bedre ting at give dig til at at lege selvbestaltet forum politi og fortælle andre hvad de skal gøre og ikke gøre på det her forum.

Jeg har ALDRIG sagt at det var en løsning, det var et link til viden og jeg spørger endda OP/TS om det var ok (uden at få svar igen, så jeg forventer det er ok). Ud fra den viden eller den tekst streng jeg brugte i søgningen kunne han selv arbejde videre hvis han ikke var tilfreds med Handcent (som han jo havde fået som en løsning).
    Og ja det var sku en provokation at bruge LMGTFY, men min provokation indholdte en pointe, at man ikke kan få alt serveret på et sølvfad så jeg sendte ham i den rigtige retning i stedet og så kunne han lære noget af det undevejs. Forstår du det nu eller skal jeg skære det ud i pap og sende det med posten til dig? (måske sende en lille tegning med samtidig?)

Jeg har på intet tidspunkt været sur, jeg pointerer bare at du slynger ud med sætningen "HADER folk" uden at tænke dybere over hvad du egentlig siger. Prøv engang at google "had" og se hvad det rent faktisk betyder før du slynger det ud. (nu skal jeg nok lade være med at bruge LMGTFY for din skyld)
    http://da.wikipedia.org/wiki/Had (og stoler du ikke på wiki)
    http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=had
    Godt for dig at du rent faktisk ændre din sætning, så virker det til at du har forstået lidt af det jeg prøver at fortælle dig, og det er nemlig rigtigt, intet af det du har skrevet på noget tidspunkt her i tråden har hjulpet på nogen som helst måde hverken i den rigtige retning eller som en løsning. Skal du absolut starte en disksution og fortælle andre hvad de skal gøre, så hav sku da i det mindste den venlighed og respekt at sende vedkommende (OP/TS) i den rigtige retning eller dumme det ned til en løsning. Der efter kan du tillade dig at brokke dig over andres indlæg, ind til da skal du bare lukke øverste etage, for der kommer intet godt ud af det.

Normalt ville jeg slet ikke bruge min tid på latterlige typer som dig der kun er her for at brokke sig, men jeg er bare træt af typer som dig der tror i altid har ret omkring hvordan man skal svare på forum indlæg, som om der kun er én rigtig måde at gøre det på, ved at give det endelige svar. Så at du føler dig trådt på rager mig der hvor jeg er højest når jeg plukker jordbær!

Kan du have en dejlig søndag smiley

• #13   29. sep 2013 Tusind tak smiley

Kommentér på:
send fulde billede på mms fra samsung

Annonce