Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny computer - Er flad
  • #2   30. sep 2013 En brugt konsol til spil og en billig bærbar til 1400kr..

• #3   30. sep 2013 en flot og velholdt Hp 8510p til 1500kr den har Radeon HD2600 og en god opløsning på skærmen, samt godt batteri .. en rigtig kvalitets bærbar

• #5   2. okt 2013 Til de penge kommer du ikke til at spille spil på en bærbar. Så skal du bygge en stationær selv, eller købe brugt. Der kan man finde nogle fine tilbud til 3000 - så skal man selvfølgelig bare finde en skærm, mus og tastatur....

Hvis det bare er til at se video osv, så vil de fleste maskiner gå an. Lad dog være med at give 3200 kr for ovenstående, da grafikkortet i den er svimlende langsomt.

Skal du have en der kan spille Fifa 14 skal du op i 5-6000kr for en PC.
    - Derfor synes jeg du skal følge Mammi's råd og købe en brugt konsol (hvis Fifa er så vigtigt?), og så købe en enormt billig computer ved siden af. Det vil nok rende op i 3000 alligevel, og du vil kunne spille ALLE spil der er udgivet til spillekonsollen, hvorimod en meget billig PC har meget begrænset spiludvalg. smiley

• #7   2. okt 2013 610 kan sku ikke køre gta 4 på high med mere end 25 fps i full hd, det tør jeg bide rene i røven på smiley

• #9   4. okt 2013 Patrick, alt under 25 er ikke spilbart, så kan man ikke sige " den kan trække gta iv på high "....

Åben fraps. og start spillet

• #11   5. okt 2013 Altså alle computere med grafikkort der understøtter minimumskravene kan KØRE spil. Om de kan køre dem godt, er en helt anden snak (og det er dét der koster knaster!).

Et 610m er sikkert et fermi kort (fra 500 serien i stationære), hvilket understøtter meget af det nyeste nye. Du kan KØRE ALLE spil på et 610m, men det kører HÆSLIGT!

smiley

Jonas M - fandt du en løsning?

• #12   6. okt 2013 René
    Hvordan kan du sige at en computer kan køre et spil hvis det køre sådan her?
    http://www.youtube.com/watch?v=dkQVmapV944
    smiley

• #13   7. okt 2013 Behøver jeg gentage mig selv?

"Et 610m er sikkert et fermi kort (fra 500 serien i stationære), hvilket understøtter meget af det nyeste nye. Du kan KØRE ALLE spil på et 610m, men det kører HÆSLIGT!"

Det eneste jeg siger er
    at kortet har teknologien til at køre det nyeste nye, så alt vil starte op uden fejl... Så ja, jeg vil sige en computer kan køre spillet i den video du linker til. At det kører det forfærdeligt dårligt er en anden snak, og har intet at gøre med min pointe.

Patrick C har tydeligvist aldrig lagt mærke til hvor mange billeder i sekundet hans grafikkort præsterer, hvorfor jeg ligesom prøver at forklare at der er forskel på features (KAN det køre spillet) kontra ydelse (HVOR GODT kører det).

Comprende?

• #14   7. okt 2013 René
    Vigtig viden, ligegyldig info smiley
    Det er da en fuldstændig ligegyldig diskution hvad man kalder det og ikke kalder det.
    Facts er. Den opsætning i videoen er ikke spilbar.
    Så prøv lige at slå lidt koldt vand i blodet og lad være med at starte ligegyldige diskutioner når du tydeligvis godt ved hvad det er jeg mener i mit første inlæg alligevel..
    Ellers kan vi begge to smutte tilbage til børnehaven og se hvem af vores fædre der er stærkest.

• #15   8. okt 2013 Jeg skrev det ikke for at diskutere med dig, hvorfor føler du dig ramt?
    Det var blot for at uddybe HVORFOR Patrick C's 610M kunne køre de spil han nævnte, og hvorfor vi har diskussionen om hvor godt det kører.

Lad nu være med at køre den længere ud...........

• #17   8. okt 2013 Med 48 Fermi kerner er der altså ikke meget gods i det grafikkort... Du glemmer at nævne detaljegraden på spillet. GTA IV er 5 år gammelt og er mere CPU afhængigt end GPU.................

• #19   10. okt 2013 Altså, set i lyset af at et 610M yder en lillebitte tak ringere end Intels onboard HD4000 grafikchips, så er det her ikke et dårligt bud:

(link fjernet)
    (link fjernet)
    http://www.notebookcheck.net/Intel-HD-Graphics-4000.69168.0.html

Til 300kr mere får man en nyere generations i5, garanti og en ubrugt computer:
    (link fjernet)

Man kan selvfølgelig finde andre, men det er virkeligt ikke fordi der er meget at overgå. Det er et ultra svagt kort, sådan et 610M....

• #21   11. okt 2013 Fordi folk ikke tror på Intel kan være bedre end Nvidia på nogen som helst punkter, så de betaler gerne mere for at få et Nvidia produkt i deres maskine...

Hvad ved jeg. Reelt set giver det ingen mening, men du har jo købt en sådan laptop hvilket må være et levende bevis på at der er penge i pisset.

• #23   13. okt 2013 Altså 610m's clockhastigeder og RAM specifikationer ændrer sig alt efter producent, præcist ligesom HD4000's specifikationer ændrer sig alt efter hvilken CPU den sidder i. I samme segmenter er de præcist lige gode - HD4000 er sågar ~2% hurtigere ifølge tests (det står på den hjemmeside jeg har linket til dig......)

Google pisset hvis du ikke tror på mig, det er ikke mit problem at du er ignorant.
    http://www.tomshardware.co.uk/forum/356184-33-intel-4000-integrated-chip-super-nvidia-geforce-610m#7395141

Nu er Yahoo ikke det mest seriøse forum, men 'best answer' svarer præcist hvad jeg ville have sagt, i modsætning til de ignorante typer der bare ser 'Geforce' navnet og tænker BEDRE!!!!
    http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20130318090532AAGNWdD

Jeg er ikke markedsanalytiker eller økonom, så jeg kan ikke udtale mig om hvorfor det er sådan. Jeg siger blot at et sådan kort i et sådan system overhovedet ingen mening giver fra en forbruger med hjernes synsvinkel.

• #25   13. okt 2013 HD4000 bruger systemets RAM og har ikke umiddelbart nogen grænse for forbrug.

Både 610M og HD4000 er for langsomme til at udnytte nogen som helst former for dedikeret hukommelse, det er bare marketing. Igen, for at lokke den uvidende. "2GB ER STØRRE, DET ER ET MEGET STØRRE KORT!!!"

Ligesom dem der køber en computer fordi den har en stor harddisk....

• #26   14. okt 2013 korrekt igen Rene, .... fuldstændig enig

hvad ville du vælge af billig computer til de små penge han har og bruge,

Kommentér på:
Ny computer - Er flad

Annonce