882 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Ny telefon - ider? Ny telefon - ider?

Hejsa nu vil jeg prøve noget nyt da jeg syntes iphone er blevet kedeligt.

Har i nogen goder ider til en fed telefon?
Giv en begrundelse hvorfor i nævner den model i nævner.

Har selv tænkt på Samsung Galaxy s4 da jeg har haft s3 og var meget tilfreds og s4 har væsentlig bedre skærm federe design og køre på det nye styresystem(glemt navnet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny telefon - ider?
  • #1   12. okt 2013 Jeg er rigtig glad for min Xperia Z syntes den fungere ret godt også det nu rart man ikke skal bekymre sig om den sku blive våd....

• #2   12. okt 2013 Ja jeg er os ret glad for min Experia Z, den næste tlf jeg skal have bliver højst sandsynligt HTC One eller LG G2 smiley

• #4   12. okt 2013 3310

• #5   12. okt 2013 lg g2.. simpelthen fordi jeg ikke har prøvet en smartphone der holder batteriet så længe.. på trods af den har en af markedets hurtigste cpuer på 2.3ghz quad core..

13mp kamera med optisk billed stabilisering..
    2gb ram til at klare alle opgaverne..
    Ir blaster til at styre fjernsyn radioer osv så alle fjernbetjeninger bliver overflødige..
    samt ikke har alle de lorte apps som samsung preinstalled..

og sidst men ikke mindst prisen på 3300 kr for den sprit ny kontra 4500+ som alle andre mærker tager for deres i samme kategori af top end produkter smiley

• #7   12. okt 2013 så passer pricerunner ikke smiley

tdc sælger den for 3300 kr
    telia 3400 kr
    telenor 3500 mener jeg det er, endte med selv at købe hos telia til 3400 pga abbonementet til 129 med 3t tale og 1gb opfylder mine krav, samt at hos telia er det gratis med 4g net uden man skal betale ekstra fandt jeg ud af..

viste sig mange tager 20-40 kr ekstra pr måned hvis man vil have 4g.. og hvem vil ikke det når nu telefonen kan det ? :S

• #9   13. okt 2013 Med abb. Fortsatte bare med det jeg normalt har haft :).

• #12   13. okt 2013 Man kan undres over at der ikke er nogen der har skrevet "iphone" endnu og uden at argumentere selvfølgelig..

Mit bud ku være HTC One, da den er rigtig lækker, har god lyd og kamera.. Hvis den skal være lidt mindre så evt. HTC One Mini smiley

• #13   13. okt 2013 dog er kameraet bedre på lg g2 end på htc one og s4.. pga de 13mpixel samt OIS (optic image stabilisation) tager skarpe billeder selv om du ryster på hånden smiley

• #14   14. okt 2013 dennis j

Nu skal du lige huske på at det netop er det megapixel ræs at HTC vil til livs med deres ultrapixel teknologi, der bygger på at det ikke er megapixels det handler om men nærmere kvaliteten af billedet, hvilket jeg kun kan give dem ret i.. Godt nok er det kun 4 mpix og den har ikke image stabilisator.. Tilgengæld lukker den så meget mere lys ind end andre telefoner at en stabilisator ikke er nødvendig da dens lukketid pga det mere lys er meget hurtigere.

• #15   14. okt 2013 Dennis j ^
    Hvad er det præcis for nogen lorte preinstallerede apps, der gør at S4'eren ikke er værd at købe?
    Et godt tip kunne være at lade være med at trykke på dem hvis de er så ringe smiley

• #16   14. okt 2013 Overvejer stærkt LG G2 efter jeg har set en masse reviews og test's

• #18   14. okt 2013 syntes bare den virker super fed. cool skærm med minimal kant. fed måde at låse skærmen samt låse den op.

prisen er god
    masser af software men også nemt at slette det unødvendige.

Må sku prøve sådan en så ser vi om den er noget.

• #19   15. okt 2013 Dalle j. Enig i det er smart med det der megapixel men når billederne ikkekanhænge på iphone5 lg g2 og s4 kan det jo være lige meget :)..

Thomas h siger ikke den ikke er værd og købe pga præinstallerede apps siger bare det er rart uden så mange samt at det er dejligt den ikke lagger når man tjekker galleriet osv :).
    Også ville jeg personligt ikke vælge den pga prisen iforhold til g2eren :).
    Kommer selv lige fra galaxy note.. så ikke fordi jeg ikke har prøvet smsung, min søs og lign har også s4eren og s3 4g osv.. de sælger deres for at købe g2 efter de prøvede min så kan kun rose lg's arbejde med den telefon.. igen super gennemført smiley

• #20   15. okt 2013 dennis j - HTC One har faktisk også optisk billedestabilisering læste jeg lige .. men hvad mener du lige med det her "men når billederne ikkekanhænge på iphone5 lg g2 og s4 kan det jo være lige meget" ?

• #21   15. okt 2013 Så skal du jo bare ha Google udgaven smiley
    Nu har jeg haft min Sgs4 i ca 3 mrd, og jeg har sku aldrig oplevet at den lagger. Det gjorde jeg iøvrigt heller ikke med min gamle Sgs3.
    Men jeg syntes da bestemt også at Lg g2 er en fed mobilos smiley
    Man bliver nødt til at stå med de forskellige i hånden, for at vælge den man føler for...

• #22   15. okt 2013 Dalle j prøv se test billeder af de forskellige billeder også mobil siden siger det er et smart påfund til noget nyt bare ikke god nok kvalitet iforhold til dem jeg nævnte smiley

• Lars M
    Lars M Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #23   30. okt 2013 @Niclas ... Hvis du synes designet er blevet kedeligt på din iPhone, så kan du jo altid gøre den sjovere ved at designe dit eget cover. På denne måde bliver den unik, og skiller sig ud fra mængden.

Du kan fx. designe dit eget cover hos http://www.printoncover.dk

Er det pga. softtwaren du er træt af iPhonen - ja så er der nok ikke andet for, end at prøve noget nyt smiley

mvh

Lars

• #24   31. okt 2013 Fuck en pis hjemmeside Lars M ... Det er da noget så uproff at der på for siden vises en masse telefoner med teksten "Design dit personlige cover til model x" også når man går videre så laves det ikke til den model alligevel

Sku fanme ikke have noget med dem at gøre ..

• #25   31. okt 2013 Jeg kan ikke engang komme ind på hjemmesiden smiley

Kommentér på:
Ny telefon - ider?

Annonce