{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bundkort hjælp
  • #1   19. okt 2013 asus kort. så går du ikke fejl i byen smiley

http://www.asus.com/dk/ROG_ROG/MAXIMUS_V_FORMULA/

• #3   20. okt 2013 Hvilken i7?

Det har jo lidt at sige, da der er Z68 og Z77 at vælge imellem.

Men at vælge et dyrt ROG kort er dumt, ved mindre du skal OC helt vildt, minimum med vandkøling.

• #5   20. okt 2013 Men vil sige at et MPower kort er en fin mellemvej. Rigtig lækkert kort, med masser af funktioner og så OC'er det også rigtig godt.

• #7   20. okt 2013 Medmindre det er en K processor kan du leve med mindre chipsæt end Z77. Bare køb Ivy chipsæts (B75-Z77), de understøtter også Sandy og så er hvilken processor du har ligegyldigt.

Husk at kigge efter SLI certificering (det har folk ovenover mig glemt) hvis det er Nvidia kort du har (går jeg ud fra efter som du siger du skal køre dem i SLI). Nvidia er meget strikse med PCI-e lane opdelingen som SKAL være minimum 8x+8x. Crossfire understøttes på alle bundkort, da AMD tillader 16x+4x.

Jeg får et indtryk af at du bare søger et bundkort som passer til dine dele. Ingen voldsom køling på VRM, intet ultra OC potentiale, blot SLI certificering.

Her et det billigste bud på EDBPriser:
    http://www.edbpriser.dk/bundkort/gigabyte-ga-z77x-d3h-rev-10-id-6728919.aspx

Det kan alt du søger...

• #8   20. okt 2013 har en 2700 k i 7
    og 2 stk Radeon kort

har bundkort asus p8p67 deluxe . men er så fylt med fejl hele tiden . så skal have noget andet . da det jeg har nu skal til rep .

• #9   21. okt 2013 Så skal du ikke køre SLI, så skal du køre Crossfire.
    Alle bundkort med to PCI-E 16x porte understøtter dét.

• #10   21. okt 2013 fedt nok . hvad ville i så anbefale smiley

• #12   21. okt 2013 (link fjernet)
    Så bliver det ikke billigere medmindre du vil ned i AsRock som jeg ikke helt kan anbefale på givne tidspunkt.

Hvis du vil kunne overclocke din K-serie CPU (den kører nemt 4Ghz, selv på standardkøler, så det ville næste være synd at lade være) så køb det her bræt:
    (link fjernet)

• #13   22. okt 2013 det ikke fordi det . prisen behøver være så lav . tænkte et sted mellem 500 kr og 1500 . for at alligevel få lidt kvalitet .

men det bare så jeg ikke dummede mig og købte et dyrt et . når jeg kunne få et rigtigt godt et til en go pris . hvis i forstår

• #14   22. okt 2013 Umiddelbart strejfer du mig som en der ikke vil det helt vilde med din hardware. Fra 800kr og op efter begynder du at få ting som kun enthusiaster sætter pris på. En god balance ligger på de 7-800kr, der får du rigtigt meget for pengene. Jo højere du kommer op i pris, jo færre features får du reelt set pr. krone - som med så mange andre ting (lyd, grafik osv.).

Kommentér på:
Bundkort hjælp

Annonce