{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Martin S
Martin S
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 69

iMac {{forumTopicSubject}}

Hej! Jeg står og overvejer at købe en iMac, men tror det skal være en brugt da de er lidt dyrere fra ny af.. har kigget på en 27" fra sidst i 2011 med 12gb ram 2tb hdd 2.7ghz.. kan få den til 7000 afhentet.. det er inkl apple Magic mouse og tastatur. Er det en god pris? tænker på om det ville være dumt at købe den hvis de ikke holder mere end 2-3 år ?
Håber på nogle seriøse svar! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iMac
  • Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    jan 2012

#2   5. nov 2013 Haha, nej det er rigtig, har os selv en macbook pro. den holder godt. har bare hørt fra en de ikke holder så længe, men kan se der er mange der er ældre som stadig holder godt smiley

• Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    jan 2012

#4   5. nov 2013 siger heller ikke de ikke holder godt.. min sidste stationær (ikke apple) holde 2-3 år så var den ikke noget at råbe hurra efter mere smiley

• Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 332
    #8   6. nov 2013 Fatter virkelig ikke der er folk der køber Mac.
    Har haft appel lort og går aldrig tilbage igen fatter ikke folk vil bruge penge på det lort

• Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 332
    #10   6. nov 2013 Luk da røven dit fjols

• #11   6. nov 2013 Det er en god pris, det kan godt betale sig, har os købt min fra 2011-12 27" den køre udmærket, har ikke nogen form for problemer smiley så 7000 kr er en rigtig god pris smiley

Kommentér på:
iMac

Annonce