{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.306 visninger | Oprettet:

Lave sin egen CHAT-SIDE ???? {{forumTopicSubject}}

hej alle smiley

Har gået lidt med tanken om at få startet min egen chat hjemmeside, tror på det noget der kan bliv godt, men er kun ved ideen da jeg ikke selv kan finde ud af at programmere sådan noget, så vil høre om der nogen som kunne giv en pris på hvad sådan noget kunne koste ?? evt om der nogen nem måde man selv kun klare det?? og hvordan det så ville fungere med at kunne tjene noget på det ?? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lave sin egen CHAT-SIDE ????
  • Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 537
    #3   8. nov 2013 http://www.phpfreechat.net/

• Nielsen _
    Nielsen _ Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 45
    #4   9. nov 2013 Problemet vil mere være at finde bruger som andre er inde på

• #5   9. nov 2013 Blackie - Chat / dating sider tjener 99% af deres penge på reklamer. Så det er ikke så meget et spørgsmål om at folk skal betale for at bruges hans side, det er et spørgsmål om at have så mange brugere som muligt, så man kan sælge reklame plads til firmaer.
    Bazoom her er et genialt eksempel. De har jo fandmer reklamer over alt på ALLE sites her inde. Og er ret sikker på de tjener gode penge på eksempelvis den her børnehave (baboom)

• #6   9. nov 2013 om min ide er god eller dårlig er min egen sag så hvis i har har svaret på mit spørgsmål behøver i hellere ikke kommenter tak .

Johnni F : ja det er lige præcis sådan en måde jeg havde i tankerne at man kunne tjene pr.klik pga reklamer, men du ved vel ikke om der er nogen nemmere måde at lave siden, uden at skulle kunne programmere smiley eller evt kender nogen som har forstand på det som man kunne snakke med om det ?? smiley

• Nielsen _
    Nielsen _ Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 45
    #7   12. nov 2013 Prøv http://www.tufat.com/script2.htm Kræver så bare du har et domæne

• #8   12. nov 2013 Hvis du ikke kan lave en rigtig hjemmeside så drop det, og alle de der færdig løsninger som folk linker til vil aldrig blive til en succes.

Nej webs.com er ikke nogen ''rigtig'' hjemmeside.

Der er ingen nemme måder at lave det på. Hvis nogen skulle lave det for dig ville det blive flere tusinde kr.

Kommentér på:
Lave sin egen CHAT-SIDE ????

Annonce