{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.215 visninger | Oprettet:

Windows 8 {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har en Packard Bell bærbar med windows 8 installeret.
Af en eller anden grund skal den genstartes hver gang jeg lukker låget i (standby), for at kunne komme på nettet.
Den logger selv af og slår wifi fra. Kan kun slå det til igen, ved at genstarte computeren.
Nogle ideer ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Windows 8
  • #1   25. nov 2013 Windows 7

  • #2   25. nov 2013 Det er systemet der er noget galt med. Prøv at geninstallere systemet på den, det skulle gerne virke. Har haft samme problem med min gamle computer smiley

  • #3   26. nov 2013 Altså formatere computeren ?
    Har selvfølgelig ikke lavet en sikkerhedskopi af systemet.


  • #4   26. nov 2013 Man kan indstille hvad computeren skal gøre når man "lukker låget" kan være du eller en anden har fået ændret det ved en fejl.

  • Steffen Kruse O
    Steffen Kruse O Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #5   26. nov 2013 Hvis jeg var dig, ville jeg gøre alt hvad der står i min magt for at fjerne windows 8. Jeg har fundet et mønster i Microsoft som går på, at det kun er hvert andet år de laver noget godt. Fx.
    XP = Fin, Vista = Lort, Win 7 = Genial, Win 8 = Lort, så gå tilbage til 7 indtil de lancere noget nyt, hvilket ca er hvert 2.-3. år smiley


  • #6   26. nov 2013 Kører perfekt på mine enheder, stationær og surface og telefon.

    Som #4 skriver kan man indstille hvad der skal ske når en laptop klappes sammen.

    Men ellers er det en typisk windows-fejl under XP, Win7 og win8 for nogle laptops. Har haft en ud af 3 lenovo'er og en asus som havde samme problem, tændte fx ikke skærmen igen. Dette er dog ikke windows-problem, men noget factory-relateret med driver eller hardware.


  • #7   26. nov 2013 Control Panel->Hardware and Sound->Power Options

    Gå derind og sæt den til ikke at lukke ned når du lukker låget på din computer, du kan fx bare sætte den til standby eller dvale, der burde ikke være nogen grund til at skulle installere windows forfra.


  • #8   26. nov 2013 Har lige ændret indstillinger og det hjælper intet.
    Der står også WIFI: Fra, og kan ikke slå det til igen.
    Kun slå den til og fra flytilstand smiley


  • #9   30. nov 2013 download driver+software fra producenten af netkortet.

Kommentér på:
Windows 8

Annonce