{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

peter m
peter m
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 79

medion pc går ud spontant??? {{forumTopicSubject}}

hej. jeg har en medion bærbar pc. den fungere som fin nok, men så når jeg går ind i et spil går den ud efter 5 min, selvom den ikke bliver særlig varm. den kan sagtens stå og blive brandvarm uden at gå ud. hva sker der lige?

mvh peter

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  medion pc går ud spontant???
  • #1   6. dec 2013 Jeg har en bil, den siger en mærkelig lyd, hvad er der lige galt der?

hvis du vil have hjælp er det en go' ide at beskrive "problemet" og tingende væsentligt bedre end du har gjort der... men kan vel ske det er grafikkortet der bliver for varmt, eller ustabile ram, for du BSOD?

• #2   7. dec 2013 jamen går den ud må du sku da bare simpelthen gå ud og hente den igen!

• #3   7. dec 2013 Hej

som Rasmus skriver så er det nok dit grafikkort som bliver for varm prøv at rens din bærbar for støv da den sikkert er sat til
    du kan også prøve at opdatere dit grafikkort til den nyeste driver

men prøv at smid alle de info du har om din bærbar herind og hvilket spil du prøver at spille

mvh Aage

• #4   7. dec 2013 efter 5 minutter lyder det som om det er ram problemer, ... for hvis den kan stå en hel dag og blive varm uden der sker noget, spillet tager jo de ram der er fri til at spille med og rammer det lige en allokering på ram stangen hvor der er fejl genstarter pc spontant, hent evt hwmonitor fra Cpuid, den kan give dig en ide om hvad der bliver varmt,

Kommentér på:
medion pc går ud spontant???

Annonce