1.085 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Mr.Frost .
Mr.Frost . Hjælpe-administrator

Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318

Søger lille medie center med lav watt og styresystem Søger lille medie center med lav watt og styresystem

jeg skal ind på dba og søge efter medie center som er lille og ikke tager mere end max 90 watt , og der skal være linux eller windows på den og den skalk kunne trække facebook og youtube og afspille film
er lidt ligeglad med hardwaren om den er gammel, det skal bare ikke være apple tv eller andre små bokse der ikke kan nooget

men hvad må eller skal jeg søge efter af navn og den skalk helst være billig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger lille medie center med lav watt og styresystem
  • #1   8. dec 2013 Check en raspberry pi, der kan du selv vælge styresystem.

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #2   8. dec 2013 Lad være med at check en raspberry pi, facebook og java vil tvinge den i knæ så let som ingen ting.

• #3   8. dec 2013 Så har jeg bestilt min ... raspberry pi

• Mr.Frost .

#5   9. dec 2013 kan vi holde den til mit spørgsmål smiley

• #6   9. dec 2013 raspberry PI kan bruge Wheezy som er et styresystem speciel udviklet til det system,

• Mr.Frost .

#7   9. dec 2013 Men den er mega sløv

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#8   9. dec 2013 Hvad siger budgettet? Det er nemt for os at sidde og udpege et par maskiner til dig, men hvis vi overskrider budgettet hjælper det ikke meget.

Prøv at link til nogle du selv har kigget på? Og ellers er der jo alt lenovo q150, intels NUC, eller blot et Zotac all-in-one bundkort, og bygge det selv?

• #9   13. dec 2013 Jeg har også lige købt to stks Raspberry Pi smiley Købte den store pakke, så tror det var omtrent 320 kr inkl alt. Den anden købte jeg uden den trådløse boks, men de har givet den med, fordi de er i julehumør! Så det er bare om at bestille smiley

(link fjernet)

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#10   13. dec 2013 Elsker hvordan du har taget dig tiden til rent faktisk at læse tråden, og de 8 små svar her i. Du burde næsten få en udestemme for ren og skær dovenskab.

• #11   14. dec 2013 Quest, snakker du til mig?

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#12   14. dec 2013 Hvordan kan du være i tvivl?

• Mr.Frost .

#13   14. dec 2013 Budgettet siger helst så billigst som muligt

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#15   14. dec 2013 Altså, har lige surfet gulgratis/dba igennem, der er godt nok ikke meget på disse sider lige nu.

Hvis vi snakker under 500 kr, så skal du nok søge op på via epia / via eden og se om du kan finde et ældre mini itx bundkort med denne processor (f.eks. http://www.dba.dk/andet-maerke-via-epia-v/id-1004824531/ ) og så skaffe et fint lille kabinet / bygge en kasse dertil.

Prøv også selv at søg på itx og AIO, og se hvad der dukker op.

Kan du skrabe 1000 kr sammen, bliver det straks lidt sjovere. Der er jævnt ofte fine htpc/mediecentere til salg på recordere.dk / flatpanels.dk / hol.dk / hwt.dk / tweak.dk og det burde ikke være umuligt at skaffe et i den prisklasse, blot hold øje og evt. opret et par købs tråde.

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#16   14. dec 2013 *Gab*, at hive hovedet ud af røven.

Du skal selvfølgelig ikke søge efter AIO, disse er med indbygget skærm.
    Lav specifike søgninger under stationær computer / Hardware efter Mini, SFF, USFF, HTPC og Medie. Så dukker der muligvis noget mere brugbart op smiley Tilføj Zotac til søgning hvis du er frisk på at bygge selv.

• Mr.Frost .

#17   14. dec 2013 Har kigget lidt på selvbyg med mini itx med on board cpu fra AMD den skal bare trække YouTube og det der og så en psu på 90 watt

• #18   14. dec 2013 Quest, hold da op! Hvem har dog tisset på din sukkermad? smiley

Det har jeg da, men hvor er det lige, at det er i strid reglerne? Du er nok en af dem, som slynger sig med udestemmer for enhver lille ubetydelig grund. Men hvis du da får det bedre med dig selv af den grund, er du da mere end velkommen til at give mig en smiley

Tænkte hvis OP overvejede det, så ville jeg da lige fortælle, at de er ret gavnmilde pt. selvom det udover det er billigt.

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#19   15. dec 2013 Har jeg sagt noget om det er i strid med reglerne? Siger blot det er tilladt rent faktisk at læse et indlæg, og de svar der er givet - før man svarer.

"det skal bare ikke være apple tv eller andre små bokse der ikke kan nooget "
    Oven i dette, i #7 siger TS at han finder Raspberry værende for sløv.

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#20   18. dec 2013 http://hwt.dk/Marked/334921/Saelges/HTPC-ITX-Bundle

Et frisk salg det kunne have din interesse.

• #21   18. dec 2013 raspberry pi var lige en anelse for sløv, ihvertfald til mit forbrug, ... Så det er da ved at være et godt spørgsmål. Så jeg solgte min raspberry pi og har nu bestilt en rikomagic 3 og den ser da lovende ud, ... kan sådan en ikke bruges,

• #23   29. jan 2014 proshop...

Kommentér på:
Søger lille medie center med lav watt og styresystem

Annonce