1.898 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

iPhone geeks! At komme ind på en iPhone der er låst? iPhone geeks! At komme ind på en iPhone der er låst?

Hej med jer.

Har søgt og søgt, og har så småt givet op. Sagen er den at min lillesøster har lagt på sygehuset de sidste 2md, hvoraf den ene md var i kunstigt koma i respirator.
Hun er så småt ved at komme sig, og vil gerne ind på sin Tlf (iPhone 5) men hun kan simpelthen ikke huske koden dertil, det er hun selvfølgelig noget træt af da hun har mere eller mindre hele hendes "liv" på den Tlf.

Findes der nogen som helst måde at komme ind på Tlfen på, det skal siges at den er låst med 4 cifret kode via tlfen, det er IKKE en simkort kode.

Hun har ingen sikkerhedskopi af Tlfen, så det er heller ikke en mulighed desværre.

Skriv gerne her eller en besked hvis du ved om der er noget at gøre, "ufine" metoder modtages også gerne.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iPhone geeks! At komme ind på en iPhone der er låst?
  • #1   17. dec 2013 ved at huske koden ?

• #3   17. dec 2013 et af de proffesionelle smiley hehe

• #4   17. dec 2013 Dumme kommentarer frabedes!

Til jer andre, tak for hjælpen indtil videre:)
    Darkwing Duck: kender du til noget?

• Sherlock Holmes
    Sherlock Holmes Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #6   17. dec 2013 Der er ikke meget du kan gøre. I kan putte den ind i DFU mode og så resette den, men alt på den vil blive slettet.

Men hvis hun kan email eller andet, kan koden vel fjernes? Men hvis i kan bevise ejerskab for mobilen, burde det kunne ordnes fra Apple. Såsom, kvittering, logge på Icloud med den IP som den er registeret til og måske en lægejournal som Abe 2 forslår.

Har hørt nogen sige, at det skulle være muligt at gøre det hvis man Jailbreaker den, men som sagt aner jeg ikke meget om Iphones.

• #7   17. dec 2013 Hva for et abonnement har i for der har i fået en puk kode fra hun købte sin tlf smiley til hvis man trykker sin pinkode forkert hehe

• #8   17. dec 2013 Kim J: Den er låst med en kode som man selv sætter på i menuen på Tlfen, den har intet med en alm pin og puk kode at gøre desværre smiley

• #9   17. dec 2013 nåårh det er da os noget fanden har opfundet hehe så må du ned i TDC i morgen de må ku trylle smiley

• Christopher P
    Christopher P Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 39 Svar: 390
    #10   17. dec 2013 #9 Det kan jeg love dig, at de ikke kan Kim smiley

• #11   18. dec 2013 Er telefonen opdateret til det nyeste iOS 7?

I kan være heldige at det er det, og så ikke opdateret yderligere, med fejlrettelser mm..

Så kan i komme ind i telefonen, via lommeregneren.. Noget med at trykke nogle specifikke tal. Som jeg ikke kan huske lige nu. Men google det.

Men dette kan i KUN såfremt det er iOS 7. og hun har slået kontrolcenter til på den..

Det er det bedste jeg kan råde dig til og prøve.

Kåre V

• #12   18. dec 2013 set den i DFU mode og derefter forbind den til itunes og opret den som en NY iphone.

Kommentér på:
iPhone geeks! At komme ind på en iPhone der er låst?

Annonce