iPhone geeks! At komme ind på en iPhone der er låst? iPhone geeks! At komme ind på en iPhone der er låst?
Hej med jer.
Har søgt og søgt, og har så småt givet op. Sagen er den at min lillesøster har lagt på sygehuset de sidste 2md, hvoraf den ene md var i kunstigt koma i respirator.
Hun er så småt ved at komme sig, og vil gerne ind på sin Tlf (iPhone 5) men hun kan simpelthen ikke huske koden dertil, det er hun selvfølgelig noget træt af da hun har mere eller mindre hele hendes "liv" på den Tlf.
Findes der nogen som helst måde at komme ind på Tlfen på, det skal siges at den er låst med 4 cifret kode via tlfen, det er IKKE en simkort kode.
Hun har ingen sikkerhedskopi af Tlfen, så det er heller ikke en mulighed desværre.
Skriv gerne her eller en besked hvis du ved om der er noget at gøre, "ufine" metoder modtages også gerne.
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 77 Svar: 225
dec 2009
Følger: 29 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 225 Svar: 4.099
jul 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 268
Til jer andre, tak for hjælpen indtil videre:)
Darkwing Duck: kender du til noget?
dec 2013
Følger: 1 Svar: 2
Men hvis hun kan email eller andet, kan koden vel fjernes? Men hvis i kan bevise ejerskab for mobilen, burde det kunne ordnes fra Apple. Såsom, kvittering, logge på Icloud med den IP som den er registeret til og måske en lægejournal som Abe 2 forslår.
Har hørt nogen sige, at det skulle være muligt at gøre det hvis man Jailbreaker den, men som sagt aner jeg ikke meget om Iphones.
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 8 Emner: 52 Svar: 599
jul 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 268
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 8 Emner: 52 Svar: 599
mar 2008
Følger: 1 Emner: 39 Svar: 390
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 28 Svar: 259
I kan være heldige at det er det, og så ikke opdateret yderligere, med fejlrettelser mm..
Så kan i komme ind i telefonen, via lommeregneren.. Noget med at trykke nogle specifikke tal. Som jeg ikke kan huske lige nu. Men google det.
Men dette kan i KUN såfremt det er iOS 7. og hun har slået kontrolcenter til på den..
Det er det bedste jeg kan råde dig til og prøve.
Kåre V
maj 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 1
iPhone geeks! At komme ind på en iPhone der er låst?