{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.470 visninger | Oprettet:

Problemer med LG G2 {{forumTopicSubject}}

Hejsa Folkens.

Har virkelig rodet med min LG G2.

Den kan ik altid sende mms'er, har prøvet alt. Hente ny opsætning både manuel og automatisk. På Wifi og på alm. data.
Har Telmore, som mente det kunne være simkortet. har os prøvet at sætte simkortet i en anden mobil der kom den med det samme.

Nogen gange sender den de mms'er som jeg har sendt 2 dage før.
Så den kan godt men ik altid, den kan sagtens surfe rundt på nettet.

Er der andre der har haft problemer med deres mobil som gør det samme??
Mobilen er kun en uge gammel så den skulle ik fejle noget som helst

Håber virkelig i vil hjælpe..

Mvh Toke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med LG G2
  • #2   6. jan 2014 nej for har ikke lige et micro sim-kort som jeg kan prøve med. Så skulle det være en kammerats-- men kunne man jo prøve.. smiley

  • #4   6. jan 2014 Hvor længe har du haft den?

    Jeg har selv lidt problemer med min, alt i alt er jeg rigtig glad for den.
    Men har nogen problemer med skærmen, den havde det med at gå i stå i starten, og senere blev det til at den ikke reagerede ordenligt, nu er skærmen stortset ubrugelig.
    Den skal sendes ind til rep.
    Så håber på at det er en fejl fra deres side og ikke en skade jeg selv er skyld i.


  • S B
    S B Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 55
    #6   7. jan 2014 Min Lg G2 kan heller ikke sende MMS. Den kan godt modtage mms og fungerer ellers fejlfrit. Jeg har også forsøgt at geninstallerer opsætningen, men Telmores side fucker op i det. De skriver også på hjemmesiden at der er problemer med deres opsætninger.

  • #7   7. jan 2014 Okay Patrick...........

  • S B
    S B Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 55
    #8   7. jan 2014 Har netop fået løst problemet på min LG G2.. Gik tilbage til 3G i stedet for 4G, så spiller MMS igen... Telmore kunne ikke hjælpe mig, da jeg ringede til dem smiley

  • #9   7. jan 2014 Har fundet ud af det samme som dig S B ... Den går ind og bloker når man har 4G tændt.. Tænker godt nok at skifte selvskab.. smiley


Kommentér på:
Problemer med LG G2

Annonce