{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste mobil selvskab
  • #1   7. jan 2014 Jeg har Telia og har aldrig haft problemer med dem køre selv med 4G fra dem af og det spiller bare

• #2   7. jan 2014 Har kigget lidt på Call Me.. De har nogle tilbud.. smiley

• #3   7. jan 2014 der er ikke noget selskab som er det bedste, alle har deres fordele og ulemper, jeg har TDC, og det er det net som telmore bruger og jeg har aldrig haft problemer med deres 4G net, men det kommer lige så meget an på hvor man bor og hvor godt det pågældende selskab dækker der hvor man bor/bruger nettet mest.

• #4   7. jan 2014 Har Call Me.
    Fint tilfreds med det.

• #5   8. jan 2014 Kommerjo an på hvor du bor hvem der er bedst.

• #6   8. jan 2014 Kunne sådan set også være din telefon der er problemet.

• #7   8. jan 2014 Nope.. Har fundet ud af problemet. Det er Telmore som har problemer med deres 4g lige nu, men arbejder på sagen. smiley

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 144 Svar: 476
    #8   8. jan 2014 Jeg er selv gået fra telmore til bibob, og er godt tilfreds med det. Har også 4g og det køre super??

• #9   9. jan 2014 jeg syntes tdc fungere fint. jeg tror jeg har haft 80% af alle teleselskaber i dk og jeg må sige at det er først når man vil opsige dem at man ser deres sande jeg.

ex telia og call me der havde jeg store problemer med dem. de blev ved og ved og ved med at sende regninger på alt muligt. i starten betalte jeg for som regel lapper ens skiftning jo lidt over hinanden. men efter 2 måneder gad jeg ikke og betale mere og de var latterlige beløb på 40kr for et eller andet de sagde var renter af en rykker som jeg ALDRIG har fået da jeg køre alt over pbs og betaler mine ting til tiden. og så var det ligepluslig rest regninger der kom på også de der 40-50kr sådan 3 måneder efte rjeg havde opsagt dem. og så fik jeg et rykkergebyr på 100kr for ingen ting. og der kogte jeg over og truede med advokater osv og siden har jeg intet hørt fra dem.

så holdt dig fra telia og call me.
    (skal self ikke sige om det er blevet bedre nu)

• #10   20. jan 2014 Telmore har altid dæknings problemer.

Jeg har callme og det virker bare smiley

Kommentér på:
Bedste mobil selvskab

Annonce