{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Christian P
Christian P
Tilmeldt:
23. maj 2009
Følger: 1 Emner: 36 Svar: 158

Appel HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hey Bb'er...

Har en kammerat der har fået sat alle deres appel produkter (2 Iphone og 4 ipad's) op til samme appel-id konto, nu er problemet at alle får samme SMS m.m... Fordi de alle er sat op til iCloud..

Mit spørgsmål/problem er så at den mail-adr de har brugt, kan vi ikke komme ind på længere, og den har smidt kode-ordet, og man kan jo kun sende en mail som skal bekræftes for at få nyt kode-ord, men kan jo ikke på nogen måde komme ind på mailen og bekræfte.. smiley

Kan hellere ikke rigtigt starte dem op fra ny, (eller gør noget forkert) for når jeg vil rette eller noget andet så spørg den jo om kode, fordi de alle er sat op i iCloud...

Hvad/hvordan kan jeg gøre for at nul-stille lortet..?

På forhånd tak... smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Appel HJÆLP
Kommentér på:
Appel HJÆLP

Annonce