1.057 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Hvor finder jeg det henne hjælp? Hvor finder jeg det henne hjælp?

Som sagt jeg har lige reinstalleret min pc altså installere alt om på ny og nu står jeg i et lille problem her nu kan jeg ikke finde mit headset inde under lydinstillingere nogen der kan hjælpe de er sat til og der er lys i dem og det hele men intet lyd alle drivers er installeret

På forhond tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor finder jeg det henne hjælp?
  • #1   17. jan 2014 På billederene her kan i se at alle drivers er installerede som de skal

profilbillede
  • #2   17. jan 2014 .

profilbillede
  • #3   18. jan 2014 Husk at vælge den rigtige lydudgang i mixeren. Højreklik på den lille hvide højtaler nede i højre hjørne og vælg den rigtige udgang og sæt den som standard.

• #4   18. jan 2014 Det har jeg prøvet men uden held det skal lige siges det er med usb

Den med rød pil der har jeg to i toppen der hedder det samme bare fra 0 - 1 og så de to andre er så 2 - 3

profilbillede
  • #5   18. jan 2014 Har du sat hovedtelefonerne i fronten af dit kabinet? Så har du sikkert glemt at sætte frontstikket i bundkortet, ellers virker det ikke. Prøv at sætte dine hovedtelefoner i det grønne stik bag på computeren, den burde altid virke.

HDMI lydudgangene er i dit grafikkort. Det er dem du skal skifte til hvis du for eksempel kører lyd og video ud gennem HDMI til en forstærker eller til et decideret TV med højtalere. De skal være der. smiley

• #6   18. jan 2014 Mit headset køre kun med et stik er det er USB og har også prøvet de 4 usb porte foran på mit kabinet og der er kun lys i men ingen lyd kan simpel hen ikke finde dem noget steder

• #7   19. jan 2014 ville nok være en ide at installere drivern til dit headset måske?

• #8   19. jan 2014 Der har aldrig været driver til mit headsæt jeg plejer bare og sætte det til og så virker det

• #10   20. jan 2014 Yep jeg har prøvet alle sammen uden held

• #11   20. jan 2014 Hvis det er et USB headset så har det jo sit helt eget lydkort som du skal finde på den liste.

Prøv at højreklikke på listen og tryk at du gerne vil se enheder der ikke er tilsluttet og enheder der er slået fra. Der fra kan du måske finde det og tænde for det.

• #12   21. jan 2014 Der er stadig intet ?

Kommentér på:
Hvor finder jeg det henne hjælp?

Annonce