{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

Lonnie A
Lonnie A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hotmail på htc one mini {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg har lige et spørgsmål ang min nye htc one mini.
Jeg loggede ind på min hotmail Idag for at tjekke mails, hvor jeg gik ind under hovedmenuen, også under email, og loggede så ind på min hotmail. Men nu ved jeg ikke hvordan jeg logger af den igen? Der står ingen steder at man kan logge af igen? Kun et sted hvor man kan slette kontoen, men det jo ikke det jeg vil, skal bare logge af. Vil gerne finde ud af hvordan jeg logger af den, da jeg også bruger min gmail på den, og den bruger lidt mere strøm når jeg er online på hotmail hele tiden.
Håber der er nogle der kan hjælpe, og håber i forstår hvad jeg mener med mit spørgsmål:-)

På forhånd mange tak for hjælpen:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hotmail på htc one mini
  • #1   27. jan 2014 nu ved jeg ikke hvordan det er på din men jeg har en app der hedder gmail og en der hedder email som jeg bruger til gmail (sjovt nok) og så min hotmail email appen virker dog ikke som jeg ville have den skal så jeg plejer at logge på min hotmail via browseren smiley

• Lonnie A
    Lonnie A Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   27. jan 2014 Okay. På min er der en app der hedder E-mail, og inde under den ligger der både gmail og hotmail, og nogle andre som jeg ikk lige husker navnet på. Men under den app loggede jeg så ind på hotmail, og nu er problemet så at jeg ikke kan logge af den igen? Og det er jo lidt træls, da jeg gerne vil på min gmail under den app(email) så jeg ikke behøver bruge browseren. Og der står ingen steder log ud, så det synes jeg er meget mærkeligt:-)

Kommentér på:
Hotmail på htc one mini

Annonce