Go pro til sports/bil og den slags Hjælp {{forumTopicSubject}}
Heej, jeg har gået med tanken om at sku have fat i et go pro kamera, men har et krav det skal ikke tillukke mikrofonen så det får den der mørke lyd og den er træls det skal være klar lyd ligesom hvis jeg optog videoen med min mobil, men da jeg skal køre sammentidligt er jeg nød til at have fat i et par Go pro. ikke mindst fordi jeg skal til nurburgringen her til August og vil self gerne have nogle fede optagelser med dernede fra. Jeg tænker selv lidt Gopro hero 3+ som er mindre end normalt og med 4k 240FPS, prisen starter jo fra omkring 3000kr kan de fås billigere og hvor?
Jeg skal have et hvor mikrofonen ikke er tildækket det ødelægger lyden så meget, kan man få et universalt til brug af alt el hvordan?.
Håber i kan hjælpe mig
jan 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Fotoprofiler: 1 Emner: 259 Svar: 3.908
jun 2012
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 332
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 4
www.easymx.com
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 597
sep 2013
Følger: 1 Svar: 3
For bedste lyd skal du have en åben ramme, men det er naturligvis kun til montering inde i bilen da kameraet ikke er beskyttet, hvis det skulle falde af.
Husk at det ikke er tilladt at filme på ringen. Hvis du kører op til bommen med et eller flere kameraer monteret bliver du bedt om at afmontere dem, ellers får du ikke lov til at køre
Jeg har selv til Gopro2 og bruger det meget i min rallybil. Jeg bruger det lukkede hus men med bagklappen med huller i. Der ligger en del videoer på min youtube kanal : http://www.youtube.com/user/pelsification
Så kan du selv høre hvordan lyden er.
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 854
Køb i England ( eBay)
feb 2013
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 46
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 854
feb 2013
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 46
sep 2013
Følger: 1 Svar: 3
Se her under sektion 7, afsnit 3: http://www.nuerburgring.de/fileadmin/Touristenfahrten/Driving-Regulations-2012.pdf
"Photographs, filming and video recordings are banned during ongoing tourist drives as a matter of principle. Exceptions from this regulation shall require the explicit approval of Nürburgring Betriebsgesellschaft mbH."
De kan faktisk give dig en bøde på 250 Euro hvis du er uheldig.
Der er måder at omgå det på(jeg optog selv 2 omgange sidst jeg var der), men det vil være ærgerligt at køre op til bommen fuld af forventning, og så få at vide at man ikke må køre med kameraer.
Go pro til sports/bil og den slags Hjælp