{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone opladning
  • #1   30. jan 2014 fordi at det ikke er et originalt kabel, de nye kabler har en chip i, og hvis den ikke er godkendt af Apple så kommer den besked, efter man har opdateret til Ios 7, så ned hvor du har kablet fra, og få et nyt af dem gratis smiley

• #2   30. jan 2014 Mener du med "Originalt kabel" et Apple kabel? For kablet er købt i en af deres butikker, hvis det er det, haha

• #4   30. jan 2014 f.eks har eplehuset det mærke som hedder Estuff de lavede kabler uden at chippen var godkendt, men da Ios7 kom fik de den godkendt, så hvis der stod Apple på indpakningen så er det originalt lavet af Apple hvis ikke så er det et "kopi" mærke, men uanset hvad så skal butikken bare ombyttet kablet, arbejder selv i en mobil butik, så har haft mange af sådan nogle sager smiley

• #5   30. jan 2014 Kablet er originalt lavet af apple. For havde købt nogle "falske" ladere som efter 1 gangs brug stoppede fuldkommen med at virke. Så tog mig sammen og gav de penge det koster for en ægte. Derfor jeg synes dette er træls. Men jeg må bare tage ind med den så smiley

• #6   31. jan 2014 Bunden af din iPhone kan have fået fugt, tjek om der er noget grønt derinde, start med at fjerne det og prøv så, hvis det ikke virker skal du have skiftet den.
    Havde samme problem, og det kostede 500 kr at få lavet smiley

• #7   2. feb 2014 Det kan umuligt være pga fugt. Har været den ombyttet 3 gange. Altså fået en helt ny mobil 3 gange og de alle har haft samme problem med samme lader. Så tror ikke det kan være problemet

• #8   2. feb 2014 Så er der nok en løs forbindelse i dit stik

Kommentér på:
Iphone opladning

Annonce