2.507 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Netflix - iPad fejl? Netflix - iPad fejl?

Hej.

Jeg har et problem med min netflix og/eller iPad.

Jeg så netflix på den igår og i formiddags, men pludselig skriver den dette.. "Fejl, Der opstod et problem under afspilning af dette element. Prøv igen senere, eller vælg et andet element. Gå til www.netflix.com/support for flere oplysninger (139:NFErr_MC_NoCDN)

Og jeg har prøvet maaaange gange hele dagen, plus prøvet at afspille andre også, men det virker ikke ??

Har fundet noget på netflix support.. Hvor de skriver at det er et netflix-programfejl "disse fejlmeddelelser indikerer et problem med netflix programmet"

Man kan genstarte sin enhed, - har jeg gjort..
Man kan afprøve internetforbindelsen - har jeg gjort..
Man kan afinstallere netflix og geninstallere - har jeg gjort..

Hvad kan jeg ellers gøre? Det er den samme fejl den melder hver gang..


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Netflix - iPad fejl?
  • #1   3. feb 2014 Prøv at hold home knappen inde, sammen med tænd/sluk knappen i ca. 10 sekunder. Let it do its job, så prøv igen..

    Ellers er det en fejl i selve appen.


Kommentér på:
Netflix - iPad fejl?

Annonce