{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken fladskærm. ?
  • #1   6. mar 2014 Vil lige komme med et lille forslag så take it or leave it.

Hvad med en projektor?
    Til små 5-6000 kan du få en der er mindre end en jumbobog og med et godt skarpt billede. Jeg har valgt og gøre det og når der er sol udenfor gør det ikke noget så længe jeg bare ser tv men hvis jeg vil game eller sådan noget skal gardinerne ned.
    Den projektor jeg har nu gav jeg 6000 for og har nu ca 118" tv som godt kan blive større hvis jeg havde en større lejlighed.

Det er bare stof til eftertanke.

• #2   6. mar 2014 Mange tak for indput. Har ikke tænkt så meget på projektor, da jeg ikke har sag mig ind i dem. Og kan kune huske de gamle klodser med dårligt billede. Men der er jo nok sket meget. smiley
    Dog er min lejlighed ikke så godt egnet til dette og tvivler også på at kæresten og jeg bliver enige om at have sådan en hængende. smiley
    Men ellers tak for rådet.

• #5   6. mar 2014 Takker for svar. Har også sony nu og har været rigtig godt tilfreds. Havde et 32" lg før og det var også et godt tv. Har aldrig været så meget til Samsung, så derfor falder valget også på enten sony eller lg.
    Jeg vil kigge mig lidt omkring.

• #6   6. mar 2014 Flatpanels.dk

Der finder du en masse gode guides, samt et godt forum.

Stil dine kriterier op og stil spørgsmålet derinde, så skal du nok få det der passer til dit behov og budget.

Kommentér på:
Hvilken fladskærm. ?

Annonce