{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.792 visninger | Oprettet:

NAD forstærker {{forumTopicSubject}}

Jeg har en NAD 3080 og oplever at højre højtaler sætter ud og skratter, men dette problem er der kun når jeg spiller musik ved lav volume. jeg har skiftet alle kabler jeg kan skifte, samt udskiftet aux -kablet og har haft forstærkeren åben og meeeeeeeeeeeeget forsigtigt fjernet støv og andet snavs, hvilket også hjalp i ca en uge, den forløbige diagnose er at min stakkels forstærker synger på sidste vers. Hvad mener i ? er min elskede forstærker virkelig døden nær ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NAD forstærker
  • MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 74 Svar: 548
    #1   27. mar 2014 Prøv at spørg på Recordere, eller hifi4all, der er nok mere kompetente mennesker end her.

  • #2   27. mar 2014 havde ligende problem med en NAD forstærker, det var den variable kondensator i volume knappen der trængte til rensning :S besværlig opgave når de laver balance knappen i midten af volume knappen :S

  • Manalishi
    Manalishi Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 74
    #3   27. mar 2014 Rasmus kondensator i volume knappen ? nej Det kan være volume potmeter som er en variabel MODSTAND.
    Tænker er der ikke et højtaler relæ i den 7080 receiver smiley ? http://www.netprolive.com/img/Relay.jpg


  • #4   28. mar 2014 nu er det så blondie her ikke er med mere
    er det muligt at få det skåret lidt ud i pap ? smiley


  • Manalishi
    Manalishi Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 74
    #5   29. mar 2014 Når du drejer Volume så ændrer du en såkaldt potmeter eller en variabel modstand. De fleste potmetre samler støv, tobaksrøg mm, det kan få en forstærker til at skratte. Et højtaler relæ er en styret kontakt , og igen støv tobaksrøg kan gøre at relæets kontakter bliver dårlige og dermed så har du udfald.

Kommentér på:
NAD forstærker

Annonce