{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.730 visninger | Oprettet:

Michael F
Michael F
Tilmeldt:
19. apr 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

"Gamer" bærbar - Hjælp!! {{forumTopicSubject}}

Hej, i alle dejlige mennesker her på BB.

Jeg har lige brug for lidt hjælp .. Jeg smutter på efterskole allerede i 8. Klasse her efter ferien (SKE.DK) .. Nå men eftersom det er en faglig efterskole er multimedia/underholdningssystem dvs. Konsol og TV - ikke tilladt. Jeg har dog et par "mates" som jeg ønsker at kunne "game" en smule med i weekerne .. Tja men jeg har brug for lidt hjælp til køb af en såkaldt "gamer" bærbar .. Jeg skal konfirmeres her til Maj så budgettet lægger på 5000-5500 DKK. FPS er IKKE vigtigt så længe de lægger deromkring 29-30 stykker. Grafik er heller ikke så vigtigt, og den skal mainly bruges til Call og Duty, Titanfall og lign. (Altså ikke de mest krævende spil) - og slf. Noter og lign. Hvis spillene er på Medium/Low er det OK da det kun er for hyggens skyld og den mest skal bruges til skolearbejde. Højst 15,6 Tommer. Jeg har ikke så meget erfaring inden for emnet da jeg hovedsalig er en konsol-gamer .. Altså er jeg vant til sløv grafik fra min PS3. (Feel free to ADD med: Roberto_shorty/Zw33T_R3v3NG3). Derfor smid lige en god forklaring når i svarer. God ferie! smiley

Vh. Konfirmanten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Gamer" bærbar - Hjælp!!
  • #1   20. apr 2014 Jeg har en Asus F550 der er købt ved komplett.dk til 5500kr for et halvt år tilbage. Den er sikkert faldet i pris sidenhen. Smid en SSD harddisk i den og den er ganske fantastisk. Efter et halvt år holder den stadig strøm i op til 7timer.

  • Michael F
    Michael F Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #2   20. apr 2014 Hvilken frame-rate kører den på? Har den en god ydelse? Er den optimal til "gaming"? smiley Tak 4 svaret ...

  • #4   20. apr 2014 Framerate? Det kommer meget an på hvad man spiller.
    Men den kan trække Battlefield 3 på low med ca. 40 fps.

    Ifølge denne side kan den ikke køre Call of Duty Ghosts, men den klarer fint Titanfall (se vedhæftede billede)



    profilbillede
  • Michael F
    Michael F Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #5   20. apr 2014 Hey Anders .. Tror godt det kan strækkes lidt. Hvad ville den kunne køre på? (Grafik, FPS, osv.)

Kommentér på:
"Gamer" bærbar - Hjælp!!

Annonce