1.059 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Iphone 5s - sms? Iphone 5s - sms?

nå jeg skriver med min kæreste som også har iphone, så nå jeg skriver til hendes nr bliver det sendt som SMS og ikke som imessage. Nå hun så svarer modtager jeg beskederne fra hendes email som bliver sendt som imessage, så der bliver åbnet 2 samtaler, istedet for at det hele bare bliver sendt og modtaget under hendes "kontakt". Hvordan ændre jeg det? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone 5s - sms?
  • #1   4. maj 2014 det er hendes Iphone der er sat forkert op - hun skal ind og ændre sine Imessage indstillinger

• #2   4. maj 2014 Har du tilføjet hendes email sammen med hendes kontaktinformationer? Prøv at gør det.

• #3   4. maj 2014 ^^I skal begge gøre det.

• #4   5. maj 2014 Nu er hendes email tilføjet sammen med hendes kontakt informationer, og nu kommer iMessage fra hendes "normale" kontakt og ikke hendes email!:-)
    Men hvis hun så slår iMessage fra, så beskederne sendt sol normale sms'er, så åbner den en ny samtale, så ser er to åbne.. Kan SMS og iMessage ikke blive sendt under den samme samtale? smiley

• #5   5. maj 2014 Din email skal under hendes kontakter og omvendt, så skal i begge bruge iMessage.

Hvis det ikke virker, så ved jeg ikke hvad der er galt. Har ikke Iphone længere.

Kommentér på:
Iphone 5s - sms?

Annonce