{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

HTC {{forumTopicSubject}}

Engang var HTC mobiler kendt for at bruge mere tid til reparation end hos ejeren.
Men kan se HTC One har vundet en del tests for at være den bedste mobil på markedet.

Hvordan er det med de nyere HTC, klare de sig bedre?

Er meget interesseret i en HTC one! Men ikke hvis den er i stykker det meste af tiden;)
Så kom endelig med jeres erfaringer af de nyere HTC:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HTC
  • #1   9. jul 2014 Jeg havde en HTC One M7, rigtig lækkert telefon!

  • #3   9. jul 2014 Fantastisk at høre! smiley
    Bliver mere og mere overbevist om jeg skal have fat i sådan en One der;)


  • #5   9. jul 2014 Den remse har jeg nu ikke hørt før...

    Har haft to HTC'er.

    P3600 Trinity og HTC Incredible S


  • #6   9. jul 2014 Den One jeg havde i nogle måneder virkede helt som den skulle.
    Dog oplevede jeg nærmest konstante problemer når der skulle sync'es til computeren - ingen anden telefon har frembragt lava i mine åre!
    Og selvom jeg har brugt iphone i 6 år (går som elektriker, og den oplever lidt af hvert) uden knuste skærme eller andet, nåede jeg på 3 måneder at skramme, ridse og give bagsiden en ok stor og dyb bule på bagsiden : / ville ikke kunne holde til mig.

    Men hurtigheden, skærmen og alt - ud over systemet for mit vedkommende, er den dynamite.


  • #7   9. jul 2014 What... er der seriøst nogen der bruger det sync gøgl?

    USB i røven af den, bum.
    Ikke det sync fis smiley


  • #8   10. jul 2014 Som sagt, vant til iphone og deres nødvendighed af itunes.. smiley men bruger det jo heldigvis super sjældent...
    Tog også tingene via USB, men troede og tænkte lidt det var smart at sync'e så man altid kunne lave en kopi af ens gamle setup..
    Noget jeg har fundet super lækkert, da jeg har samme opsætning more or less, gennem en 3'er, 4'er og en 5'er... Pisse dejligt at alt ligner sig selv smiley


  • Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 2 Emner: 8 Svar: 473
    #9   11. jul 2014 har HTC one mini og den fungerer perfekt, også sync delen med både Exchange mail, kalender, dic sites som fjæs, twitter, linkedin, insta og whatever man nu måtte have af behov

  • #10   14. jul 2014 Jeg har faktisk så sent som igår solgt en iPhone 4S for at vende tilbage til min gamle One S.. Den er over 2 år gammel og fungerer nu som da jeg fik den.. Batteriet var godt nok ved at være lidt slidt, men har så skiftet det selv og nu spiller den helt som da jeg fik den.. Og den er blevet mishandlet vil jeg sige har tabt den MANGE gange ned på sten gulv osv, men den har altid overlevet.

    Jeg kan kun anbefale dem smiley


Kommentér på:
HTC

Annonce