{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Your Copy Of Windows Is Not Genuine {{forumTopicSubject}}

Denne besked popper op hver 10min og fjernet min desktop baggrund.

Det er først kommet inden for den sidste uge og der er ikke kørt nogle opdateringer fra windows update eller indstalleret andet microsoft software.

Har prøvet alle de løsninger der popper op i google og ingen af dem virker.

Det skal siges min kopi af win 7 er originalt en lovlig version købt med cd og det hele og virkede en del år før MS besluttede den var ulovlig uden at give mig en grund, efter et par timer i telefonen sluttede det med at jeg sagde nogle ikke så pæne ting til dem og downloadede en crack som har kørt fint i over 1 år.

Nogle der har en ide om hvorfor beskeden er kommet igen og hvordan jeg slipper af med den?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Your Copy Of Windows Is Not Genuine
  • #1   14. jul 2014 Download sådan en aktiverings geneator eller hvad de hedder, den man bruger når man cracker windows når det er ny installeret.

Det gjorde jeg bare engang det kom og så virkede det igen smiley

• #2   14. jul 2014 Det er allerede prøvet

• Kim M
    Kim M Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 125
    #3   15. jul 2014 Den dvd du har win 7 på er der hologrammer i inderkanten af den ?

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #4   15. jul 2014 Ny computer er nok mit bedste bud.

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 2 Emner: 8 Svar: 473
    #5   15. jul 2014 Assviolater>> køber du også ny bil når den løber tør for benzin?

Beskeden er desværre sand (i Windows regi). Din kode som ligger gemt i dit OS stemmer ikke med den software.

Siden du oplyser at din Windows er ægte er der kun 1 mulighed for dig som vil virke og det er at ringe til Microsoft support igen, taste dig igennem deres support og få løst dit problem. Såfremt koden er ægte kan de aktivere den for dig over telefonen

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#6   15. jul 2014 Ja da?

• #7   15. jul 2014 ok i behøver ikke skrive om løsninger der involvere ting jeg allerede har prøvet.

Min win 7 cd var legit og ms ville ikke acceptere det.

Det jeg søger at en måde at cracke mit windows så beskeden forsvinder som ikke er den som popper op i googles 100 første hits for den ER prøvet.

• Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
    #8   15. jul 2014 Windows 7 loader.

Men for at det skal virke, skal du ominstallere din pc - det er den eneste måde du kan komme ud fra deres helvede på.

• #9   17. jul 2014 RemoveWat 2.6.7

Så får du aldrig ballade igen...

btw. der findes en masse falske links, så fin det på en torrent

• #10   17. jul 2014 Windows 7 loader og RemoveWat er prøvet som noget af det første og havde ingen effekt desværre.

Det er ikke en mulighed at geninstallere

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#11   17. jul 2014 Der findes mange forskellige versioner af Windows loader...
    V2.1.2 by Daz virker nok.

Kommentér på:
Your Copy Of Windows Is Not Genuine

Annonce