Your Copy Of Windows Is Not Genuine {{forumTopicSubject}}
Denne besked popper op hver 10min og fjernet min desktop baggrund.
Det er først kommet inden for den sidste uge og der er ikke kørt nogle opdateringer fra windows update eller indstalleret andet microsoft software.
Har prøvet alle de løsninger der popper op i google og ingen af dem virker.
Det skal siges min kopi af win 7 er originalt en lovlig version købt med cd og det hele og virkede en del år før MS besluttede den var ulovlig uden at give mig en grund, efter et par timer i telefonen sluttede det med at jeg sagde nogle ikke så pæne ting til dem og downloadede en crack som har kørt fint i over 1 år.
Nogle der har en ide om hvorfor beskeden er kommet igen og hvordan jeg slipper af med den?
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 155 Svar: 772
Det gjorde jeg bare engang det kom og så virkede det igen
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 6 Emner: 32 Svar: 369
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 125
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
jan 2007
Følger: 2 Emner: 8 Svar: 473
Beskeden er desværre sand (i Windows regi). Din kode som ligger gemt i dit OS stemmer ikke med den software.
Siden du oplyser at din Windows er ægte er der kun 1 mulighed for dig som vil virke og det er at ringe til Microsoft support igen, taste dig igennem deres support og få løst dit problem. Såfremt koden er ægte kan de aktivere den for dig over telefonen
feb 2007
aug 2008
Min win 7 cd var legit og ms ville ikke acceptere det.
Det jeg søger at en måde at cracke mit windows så beskeden forsvinder som ikke er den som popper op i googles 100 første hits for den ER prøvet.
feb 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
Men for at det skal virke, skal du ominstallere din pc - det er den eneste måde du kan komme ud fra deres helvede på.
dec 2009
Følger: 29 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 225 Svar: 4.099
Så får du aldrig ballade igen...
btw. der findes en masse falske links, så fin det på en torrent
aug 2008
Det er ikke en mulighed at geninstallere
feb 2007
V2.1.2 by Daz virker nok.
Your Copy Of Windows Is Not Genuine