3.493 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Oplåsning af Iphone 5 med andet apple id hjælp!!! Oplåsning af Iphone 5 med andet apple id hjælp!!!

Hej baboom

Er blevet sat på en opgave jeg ikk rigtig kan løse her!
Sidder med en iphone 5s fra en tidligere medarbejder i mine forældres firma, men som blev fyret, de har så fået hans arbejdsmobil tilbage men den er stadig logget på hans apple id, hvordan slår jeg det fra, og logger på den nye ejers
Han er ikk villig til at oplyse hans apple id så vi kan logge på mobilen og ændre, når jeg sætter den til itunes beder den om tidligere ejers apple id!
WHAT TO DO? smiley
Tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oplåsning af Iphone 5 med andet apple id hjælp!!!
  • #4   24. aug 2014 Henrik H... det ikke ulovligt at bryde et apple-id

Tyv tror hver mand stjæler

• #5   24. aug 2014 du kan ikke gøre noget, jeg sidder pt. og prøver at knække den...

det bare svært at finde telefoner der kun er icloud låst uden at være efterlyst

• #6   24. aug 2014 Du skal være velkommen til at komme og tjekke om den er stjålen?

• #7   24. aug 2014 Tag telefon med i en apple butik og få det løst, altså hvis historien er korrekt.
    Det er den næppe når man søger hjælp på noget som Baboom.

• #9   24. aug 2014 Lidt sjovt, jeg sad forleden at fortalte en ven om nøjagtig samme sag, en sag jeg læste om på nettet..

Men i korte træk.

Hvis ikke i får personen til at låse den op og fjerne "Find Min iPhone" så kommer telefonen ikke til at virke igen.
    Apple nægter at låse dem op, prøv at søg på nettet, der er flere lignende sager..

Der er dog én mulighed, men der stilles en del krav til software og telefon.

Skriv en mail til mig med model, software, status. Så kan jeg muligvis hjælpe dig.
    mail: Rasmus@ipfix.dk

• #10   24. aug 2014 Rasmus Bang...

skal vi lave en intern konkurrence uden præmier?

hvem får først låst en icloudspærret mobil op...

ikke bare et "hack" - men så telefonen er 100% funktionel

• #11   25. aug 2014 Darkwing Duck . - Det kan vi godt, men jeg har låst adskillige iphones og ipads op fra et icloud spærring.
    Men som skrevet tidligere forudsætter det at der er nogle ting der skal være overholdt.

Og her er ikke tale om de ubrugelige "hacks" hvor man kun får adgang til enkelte funktioner, som kamera, telefonbog etc.

Men en rigtig fjernelse af icloud konto og muligheden for at tilknytte et nyt apple id.

Stephvan B - Send mig venligst en mail med oplysninger om telefonen som jeg har bedt om, så skal jeg se hvad jeg kan gøre smiley

• Christian P
    Christian P Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 36 Svar: 158
    #12   25. aug 2014 Søg på google og DFU-mode Iphone, dog kan det ikke lade sig gøre hvis "Find my Iphone" er slået til.. Men prøv det.. smiley

• #13   25. aug 2014 Christian P - problemet er netop at find min iPhone er aktiveret..
    DFU mode er det VIGTIGSTE at du IKKE gør, hvis vi skal have en chance for at låse den op..

• Christian P
    Christian P Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 36 Svar: 158
    #14   25. aug 2014 Så er det jo bare sendt ham en regning på et stk. ny tlf... smiley

Kommentér på:
Oplåsning af Iphone 5 med andet apple id hjælp!!!

Annonce