{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.691 visninger | Oprettet:

Samsung S5 Mini, fryser?? Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom, jeg har en nyindkøbt S5 Mini, når jeg ikke har brugt den ca. nogle timer, slukker den, og der står svagt SAMSUNG midt på skærmen, LED indikatoren i højre hjørne lyser blå og grøn, jeg er nødt til at hive batteriet ud og genstarte den for at den virker igen, hvordan kan det være?? Er der en form for sparefunktion den selv går i eller hvad?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Samsung S5 Mini, fryser?? Hjælp
  • #1   13. sep 2014 Aflever den da der hvor du har købt den ?

  • #2   13. sep 2014 Det vil jeg også gøre, men det kunne være der var en herinde der kendte til det, men det kan ikke passe man hverken kan ringe til den eller noget som helst, når den laver de numre der...

    Jeg går næsten ud fra den bliver sendt til reparation og jeg kan vente de næste 14 dage på at få den igen så smiley


  • #3   13. sep 2014 Sådan er det, nogle gange er man uheldig smiley

  • #4   13. sep 2014 Så'e u!

  • #5   13. sep 2014 Hvor længe har du haft den? Mange selskaber har noget der heder doa (dead on arrival) hvilket betyder at hvis det er inden for 2-4 uger den er død (alt efter mærke) skal du bare have en bytter

  • Louise .
    Louise . Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Svar: 66
    #6   13. sep 2014 Tænker strømbesparende tilstand

  • Louise .
    Louise . Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Svar: 66
    #8   14. sep 2014 Tja. Er jo ikke et geni
    Men kunne da godt lyde.sådan i mine ørelægen.
    Også det måske blot ham der ikke kan få den væk fra det igen. Også vælger han den eneste løsning han kender


  • M P
    M P Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 34
    #11   17. sep 2014 Du har købt den for billigt!! Har en kollega der købte en Samsung S3 Mini, den var til rep 3 gange inden for de første 14 dage, samt at batteriet lige er blevet skiftet! Den er 6 mdr. gammel.

    I mine øjne skal man holde sig fra "billig" udgaverne af topmodellerne. Vil man have en mindre skærm end de 5,5" på en top model af Android i dag, må man hoppe til iPhone eller Windows.


  • House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

    Emner: 6 Svar: 251
    #12   17. sep 2014 "men det kan ikke passe man hverken kan ringe til den eller noget som helst, når den laver de numre der..."

    Hvorfor kan det ikke passe? Den laver jo lige netop nummeret fordi at der er noget i vejen med den. Aflever den tilbage.


Kommentér på:
Samsung S5 Mini, fryser?? Hjælp

Annonce