1.850 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Mette B
Mette B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Låst apple ID/Find min iPhone Låst apple ID/Find min iPhone

Jeg skriver på vegne af min veninde, da overskuddet ikke er til det.
Situationen er den at hendes mand begik selvmord d 9/9-14. Inden han skød sig lukkede han ned for sin tlf og det lukkede samtidig for begge deres ipads og min venindes iphone. Apple har ikke været særligt behjælpelige på trods af at hun kunne stille med både dødsattest og politirapport. Har I nogen som helst ide om hvad pokker hun skal gøre?
Og dumme kommentarer frabedes...
- Mette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Låst apple ID/Find min iPhone
  • Mette B
    Mette B Tilmeldt:
    sep 2014

#2   20. sep 2014 Grunden til at jeg nævner Find min iPhone, er at det er den der popper op på hendes tlf? Alle 4 enheder er blokeret, alle har spurgt efter kvitteringer på enhederne og som hun har forsøgt at fortælle dem hos apple skal de være hjerteligt velkommen til at lede efter dem blandt de 9 affaldssække med "forurenet" indhold efter det svineri han lod være tilbage.
    -Mette

• Mette B
    Mette B Tilmeldt:
    sep 2014

#3   20. sep 2014 Og en hel anden ting, det er ikke nogen at joke med. Kunne ALDRIG finde på at digte sådan en historie, da det er så tragisk som noget kan være. Jeg står egentlig bare og vil hjælpe min veninde med at få løst flest mulige efterdønninger, da hun også skal være der for 2 små drenge, som er i sorg.

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

Emner: 6 Svar: 251
    #5   21. sep 2014 Få en kendelse på at han ejede det og de gendanner adgangskoden.

Det står dog her, at de ikke gør det. "Du accepterer, at din Konto ikke kan overdrages, og at enhver rettighed til dit Apple ID eller Indhold i din Konto ophører i forbindelse med din død." - 4, stykke A.

Men de gør det, hvis du bare får en kendelse på han ejer det. Som Anders C siger, er der altid en der gør det og de har gjort det ved private tidligere.

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

#6   21. sep 2014 Ny info: Dog skal de, med de informationer som du/din veninde har sendt ind, åbne Ipad/Iphone, dog sletter de hans konto, så du bare får adgang til Ipad/Iphone, men ikke hans personlige data, da de bliver slettet eller 'ophører' som Apple skriver.

Så med en kendelse, kan du få adgang til hans konto, ellers kan du bare få kontoen slettet og bruge den som 'ny'.

• Mette B
    Mette B Tilmeldt:
    sep 2014

#7   22. sep 2014 Tak for svar, så vil jeg prøve at arbejde videre med supporten. Hun er egentlig mest interesseret i de billeder der ligger på iCloud med deres børn, og resten har hun ingen interesse i. Så det var egentligt det jeg ville forsøge at hjælpe hende med. For derefter at nulstille enheden. Da hun ikke ønsker at kende til indholdet på den.

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

#8   22. sep 2014 "Du accepterer, at din Konto ikke kan overdrages, og at enhver rettighed til dit Apple ID eller Indhold i din Konto ophører i forbindelse med din død." - 4, stykke A.

^^ Kan ikke lade sig gøre. Sker kun hvis myndigheder skal efterforske sager.

Kommentér på:
Låst apple ID/Find min iPhone

Annonce