Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone 6-6 plus bøjer :O ?
  • simon H
    simon H Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 1 Svar: 4
    #1   24. sep 2014 De sagde også iphone 5 bøjede, men det skete ikke for nogen jeg kender.

Men EY!, youtube du lige, samsung, htc osv, alle mobiler bøjer hvis man følger internettet.

• #2   24. sep 2014 har læst også de andre gør også med 5 eller 5s, har haft alle de modeller og intet skete, men der er sku mange der pludselig bøjer har tjekket youtube osv, især med strammer bukser eller i baglommen som jeg aldrig gør alligevel smiley

Jeg tænkte mere på om nogen har iphone 6 eller plus som har oplevet det ?

• #3   24. sep 2014 Dem der laver de teste hvor de bruger hænderne, presser meget hårdt, og man kan knække/bøje næsten hvilken som helst smartpohne, på den måde.

Jeg har selv bestilt en 6 plus og jeg plejer at have mine telefon i en trøje eller jakke, og der bliver den ikke bøjet, da der ikke er noget der presser

• #4   24. sep 2014 okay, der står også at den bøjer i lommen bare sådan pludselig

• #5   24. sep 2014 Så må garantien dække på en eller anden måde

• #7   24. sep 2014 Jo den bøjer, og nej der er ikke garanti på en mobil, med mindre du køber det ved siden af, og det dækker helt sikkert ikke at den bøjer i din lomme, det er en mobil ikke lavet til at skulle modstå...

• #8   24. sep 2014 Thomas - folk ville ikke bare skrive sådan noget for sjov self .bøjer den tjek Google Twitter YouTube osv

Johnni
    call me
    siger garantien dækker det og det synes jeg alle skulle gøre

• #9   24. sep 2014 A Man

Så hvis man er på et diskotek, kun iført en polo og nogle bukser, hvordan skal man så have mobilen på sig? Mobilen i den ene hånd og sin drink i den anden hånd? Nej tak smiley Derfor jeg ikke ejer en mobil som har kostet så mange tusind kroner, da jeg ikke vil til og risikere alt sådan noget pis smiley Ikke at mine 32/32 er særlig stramme, men alligevel smiley

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

Emner: 6 Svar: 251
    #10   24. sep 2014 Batal - Det er reklamationsretten der dækker og jo, den dækker uanset hvad så længe det ikke er selv forskyldt inden for 2 år.

Til alle jer andre der bruger begrebet garanti, i mener også reklamationsret.

• #11   24. sep 2014 Garanti de første 6 mdr og reklamationsret 2 år (som standard, nogle har specielle garantier, men så står det der også)

Men som jeg har set på youtube, så skal der noget til for at bøje den - men hvis det sker inden for de første 6mdr skal forhandleren bevise du har misholdt mobilen - efter de første 6mdr skal DU som forbruger bevise fejlen var der til at starte med.

Så den bliver nok dækket de første 6 mdr - men efter der så kan forhandleren godt sige at det ikke dækkes, medmindre du har beviser for at fejlen var der fra starten af (som er svært at bevise. uanset hvilket produkt der er tale om)

• #12   24. sep 2014 Når man har købt mobilen så kan man tage der ned med det samme og vise hvad fejlen er hvis der er en fejl så det godt der findes ekstra garanti man kan købe

• #13   24. sep 2014 Ja hvis der er en fejl med det samme, selvfølgelig? Læste du hvad jeg skrev eller er det mig der ikke forstår hvad du mener?

Og okay, fint med køb af ekstra garanti, burde dog ikke være nødvendigt med et apple produkt, men det er det måske desværre med den Iphone6

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
    #15   25. sep 2014 Tror ikke der er nogen der påstår at den bøjer af sig selv.. Det aluminium er ganske enkelt bare så tyndt at de ikke kan klare presset, der finder sted i lommen på et par lettere stramme bukser når man bukker sig ned eller lignende.

• Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Svar: 24
    #16   25. sep 2014 Sandheden er jo nok et sted midt imellem... Som f.eks. at varmen fra telefonen og din kropsvarme tilsammen svækker det ultra tynde aluminium tilstrækkeligt til at det bøjer i lommen på dig. IMO plausibelt og fucking dumt at Apple ikke har tænkt på det.

• #17   25. sep 2014 Præcis Lasse.

• #19   25. sep 2014 # 11

Du har IKKE garanti i 6 måneder, du har 24 måneders reklamations ret hvor de første 6 har forhandler bevisførelse, og de sidste 18 er det dig der har bevisførelse.

• #20   25. sep 2014 Havde en Simsung Galaxy X4 der bøjede.
    Brugte den som dørstopper da det var en lorte telefon.

Den bøjede sammen med døren da jeg med vold og magt skulle skynde mig på lokum.
    Sådan er det hver gang jeg får en telefon med Andriod, de kan ikke holde som dørstopper, der kommer mærker i bagepladen når den bruges som dej skraber.
    De nyeste HTC flækker for et godt ord når man har åbnet en kasse øl.

I øjeblikket bruger jeg en Lumia som skridt beskytter, måske har jeg meget sved dernede, men den holdt desværre op med vibrere allerede på 2. dagen.

Nu er der nok nogen der siger at mit telefon brug strider mod sund fornuft, det er jeg ikke enig i så vil brokke mig til Baboom, ekstrabladet og foreningen for barnløse enker.

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

#24   26. sep 2014 Christian L - Husk forskellen på 'Iphones der har fejlen' og 'rapporterede iphones der har fejlen'.

Ligesom ham i videoen i post #22, så havde jeg personligt ikke afleveret min mobil tilbage hvis der var sådan en lille bøjning i den.

• #25   26. sep 2014 Det er måske en voldsom sammenligning at lave mellem en bøjet iPhone og en bil der kører ind i noget. Man kan bedre sammenligne det ved at bilen skulle blive skæv af at køre i den, som den er beregnet til. Der er ingen der klager over en iPhone bliver skæv af at knalde den i jorden.

• Apolshtax
    Apolshtax Tilmeldt:
    sep 2014

#26   26. sep 2014 Har Iphone 6, har ikke oplevet det, nej.
    Hvorfor fuck skulle man også bøje lortet. Den er jo ikke lavet til at skulle bøjes, lol.

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

#27   26. sep 2014 Minna A - Nej, det burde være lavet til ikke at skulle bøjes, men det gør den.

Der er ingen der har nævnt at man skal bøje den, men at den bøjer. Som der er blevet nævnt, så er det aluminum og det har ikke en 'hukommelse' som fx plastik, så det bøjer ikke tilbage på plads.

Også, hvis jeg ikke er helt galt på den (købt i Danmark), så har du haft den i omtrent 16-17 timer maks, så "har ikke oplevet det" betyder intet her.

• Apolshtax
    Apolshtax Tilmeldt:
    sep 2014

#28   26. sep 2014 #27
    Svarer blot på spørgsmålet, dú. (-:

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

#29   26. sep 2014 Men dit svar er ligegyldigt. Svar igen om en uges tid når du faktisk har testet telefonen.

Men i bund og grund er svaret logisk. Det er aluminium og den er tynd, så de bøjer særdeles let og dertil du selv se.

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

#31   27. sep 2014 Anders - Mente at hun ikke kunne give feedback på en telefon, hun knapt nok har noget have i hænderne endnu.

Det er et faktum at den bøjer. Det er logisk, som der er blevet forklaret flere gange i tråden allerede.

• #34   28. sep 2014 Er også glad for min og den fejler ingenting smiley satme dejlig mobil

Kommentér på:
Iphone 6-6 plus bøjer :O ?

Annonce