{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.367 visninger | Oprettet:

Haha H
Haha H
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

God og billig bærbar pc {{forumTopicSubject}}

Hejsa, min pc er desværre ved at dø langsomt, så jeg er på udkig efter en ny, det skal være en bærbar da den skal bruges flere forskellige steder, den skal bruges til alm skole arbejde, og så også gerne spil som fx sims 4 smiley og diablo
Er der nogle der har et bud på mærke osv som ikke koster en formue:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God og billig bærbar pc
  • Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Svar: 189
    #1   25. sep 2014 En Macbook Pro ville passe fint til jobbet smiley

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

Emner: 6 Svar: 251
    #2   25. sep 2014 Fangede du begrebet 'billig' Stop! J?

Det kommer helt an på hvad du er til. Vil du bare have en PC der virker, men arbejde i et låst system, vælg mac, men prisen er noget dyrer for - ofte - ringere kvalitet.

Vælg du bruge den til stortset alt, så vælg windows, da den både fungere bedst til spil, men også lige så godt som mac til skolearbejde.

• Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Svar: 189
    #3   25. sep 2014 Ja det bed jeg godt mærke i, og synes bestemt også en Macbook Pro er billig. Så derfor nævner jeg den.

• #4   26. sep 2014 http://www.dba.dk/acer-acer-aspire-5750-intel/id-1010499087/

eller andet brugt ..... mere bærbar for penge

• #5   26. sep 2014 Stop J - Den er ikke billig, hvis du ser på hvad du får for pengene, hvilket jeg er ret sikker på at trådstarter er interesseret i, er mest muligt for pengene..

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

Emner: 6 Svar: 251
    #6   26. sep 2014 Stop! J - Det er ligegyldigt hvad du synes, hvis det ikke er rigtigt.

"Som koster få penge i forhold til andet af samme slags eller samme kvalitet"

Her kan du læse definitionen på billig.

http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=billig

Så om du har 20 millioner eller er fattig, så er en Macbook Pro ikke billig, da du ikke får god kvalitet, for det du betaler for, men til gengæld mærkevarer.

• #7   28. sep 2014 Man kan få en I7 17" bærbar for 1900 kr brugt, ... den acer alt for dyr,

• Silas B
    Silas B Tilmeldt:
    sep 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #8   6. okt 2014 Jeg synes personlig du skal kigge efter en "DELL" pc.
    KØB den kun fra www.dell.dk - fordi du får en enorm god service, du får bare en NY pc eller en tekniker ud hvis der er noget galt med din PC.
    Købte en som holdte 3½ år, og den opførte sig mærkeligt, de sendte en tekniker, og så fik jeg en ny..
    Havde købt udvidet garanti, til små hundrede kroner ekstra.

Ingen dikkedar!
    Synes ikke det værd at købe en til 2500 - 5000 i bilka eller elgiganten. Der er for meget bøvl.

Har altid haft god erfaring med DELL, selvom noget af det er dyrt, så det prisen værd. Ikke spar på sådan noget, det holder evigt.

Min er i dag DELL Inspiron med 17tommer skærm (bærbar)
    Har Core I7 - kunne godt bruge en opdatering og mere ram i dag

Kommentér på:
God og billig bærbar pc

Annonce