{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brugt iPhone 5 pris
  • #5   28. sep 2014 Så man kan evt bare sætte den til salg med en mindste pris på 1500.- og så se hva folk evt vil byde på den og så kan man sige at det har man 3 dage at byde på

Kan man det

• Freddie J
    Freddie J Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Svar: 5
    #17   28. sep 2014 Har lige solgt en 5 er 2200 kr og der var flere der ville ha den
    den var væk på under 10 min smiley

• #19   29. sep 2014 Jens: Det er da fint at du forsøger at købe dig en billig telefon, men nu er du busted i at lyve prisen ned, hvorfor dog så fortsætte?

Jeg personligt ville sætte den til 2500 med mulighed for at gå 2-300 ned i en hurtig handel.

Men vil du sælge til 1500. Så smid mig bare en pb. Det er da hurtigt tjente 500 på ingen arbejde smiley

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

Emner: 6 Svar: 251
    #20   29. sep 2014 Jens, har du overvejet at grunden til at de ryger så billigt, har noget at gøre med den pris de er sat ind til? Der er forskel på om noget sælger hurtigt eller om prisen bare er sygt lav.

Du kan få solgt stortset alt hurtigt, hvis du sætter prisen so lavt. De 2000-2700 er normal prisen alt efter stand og ja, så er den der selvfølgelig en del længere det er logisk.

Dem der bliver solgt til 1500 er enten trætte af at have en annonce og vil bare af med den nu, den har ridser, andre skader eller den fejler noget.

Hvis en person solgte sin nye Iphone 6+ helt ny uden skader, til lad os sige 2000, så ville det ikke betyde at den rette pris er 2000, bare fordi den er væk i løbet af ingen tid.

• #21   29. sep 2014 Jens, jeg har købt og solgt RIGTIG mange iPhones og de sidste uger har jeg gjort meget i salg af iPhone 5, og ja de defekte bliver solgt til 1.500 kr, men ikke dem i pæn stand, de kan sælges fra 2.000-2.700 kr

Har solgt 8 stk iPhone 5 de sidste par uger og den billigste gik til 2.300 efter bare 3 dage på dba

• Calleboy J
    Calleboy J Tilmeldt:
    apr 2017

Følger: 8 Svar: 1
    #22   5. apr 2017 Du kan prøve at tjekke https://iphonehome.dk de sælger brugte iPhones til en meget rimelig pris. Min bror købte en for en måned siden og den fungere perfekt.

Kommentér på:
Brugt iPhone 5 pris

Annonce