11. aug 2007 Følger: 14 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 108 Svar: 862
Kan en ipad spores KUN på imei nummer? {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg har været så pisse uheldig, at få stjålet min taske med ipad, gammel telefon, pung osv.
Telefonen havde jeg kun med mig, da jeg ventede på nummerflytning, men det var sket den dag. Ipaden er en ipad 4, 32gb, wifi+3g - altså et stykke legetøj til en nypris af 5799,-
Jeg kørte med iOS6 på den, og er lidt i tvivl om "find my iphone" var aktiveret :S jeg har i hvert fald haft appen på den.
Nu er mit spørgsmål. Jeg er desperat efter at få den igen. Kan man virkelig ikke bruge imei nummeret til noget? Jeg har alle oplysninger på den, jeg har bare ikke kunne finde nogen umiddelbar løsning. politiet har også numre, mit apple id, ja de har fået alt.
Ipaden havde tastaturlås, men en med fiks erfaring kan vel sagtens nulstille den, selvom det ikke er på min computer ;/
sep 2014
Emner: 6 Svar: 251
Den eneste måde er via Find my Iphone. Så hvis du havde det slået til, kan du finde den. Men de har nok slukket den og taget sim-kortet ud.
sep 2014
Problemet er bare, hvis den peger ned på fx et asylcenter (har været i nyhederne før, hvor politiet ikke kunne gøre noget) bor der rigtig mange mennesker inden for den radius som Find my Iphone viser. Problemet er den samme, hvis den fx ligger i en lejlighed.
Men hvis den peger lige ned på et enkelt hus, så skulle der ikke være noget problem i at få tingene tilbage.
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 108 Svar: 862
Jeg har stadig ikke hørt noget, og der er stadig ingen respons på find my iphone.
Jeg havde ikke simkort i ipaden.
Men når jeg kører med så "gammel" en version, er den så ikke nem at nulstille? Mener det blev lavet om fra 7 opdateringen, hvor man skulle b´ruge apple id for at foretage sig noget som helst. Jeg ville bare ikke opdatere, da jeg bedre kunne lide den gamle ios ;(
sep 2014
Kan en ipad spores KUN på imei nummer?