1.527 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Dingodasker
Dingodasker
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 50

Hvad mobil skal man vælge? Hvad mobil skal man vælge?

Jeg har kig på følge modeller.

Jolla phone
http://jolla.com/jolla/

BlackBarry Z30
http://us.blackberry.com/smartphones/blackberry-z30.html

Meizu MX4
http://news.softpedia.com/news/Meizu-Confirms-MX4-Ubuntu-Touch-Release-for-December-2014-458782.shtml

Jeg er klar over der er problemer apps. men jeg bruger min mobil til at browse rundt på dvs. nyhedssider, facebook, mail og alm mobil brug. sms, mms, opkald.
Det kan de alle dem jeg har fundet.

Jeg gider ikke iOS, Android og windows, så smart phone der køre dette her ikke nogen interesse.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad mobil skal man vælge?
  • #1   13. nov 2014 Meizu MX4.

Den har en del bedre specs, både kamera mæssigt, men også cpu er quad core frem for dual core. batteriet er samtidig større.

• #2   13. nov 2014 men men men, Meizu MX4 har android 4.4.4.

men senere hen bliver den udgivet ubuntu til den

• Dingodasker
    Dingodasker Tilmeldt:
    dec 2011

#3   13. nov 2014 Ja det er jo det der er hagen Meizu MX4 at der er Android på den.

Men hvornår kommer ubuntu helt præsis til den som noget brugbart.

Jeg bruger Ubuntu på min desktop, så ubuntu phone ville jo på en måde at være fortrække, men BlackBarry er rimelig fristene, og på den anden side synes jeg at Jolla projektet er rigtig fedt.

Ang spec.
    Jeg bruger en Motorola Defy på job og den klare sig faktisk fint nok til mit behov.
    http://www.gsmarena.com/motorola_defy-3514.php

Privat har jeg en Sony acro s med nogle år på bagen.

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

Emner: 6 Svar: 251
    #4   13. nov 2014 Martin - Du kan ikke kigge på specs alene. Iphone 6, 1,4 ghz outperformer Xperia Z3 med 2,5 ghz.

Dingodasker - Af ren nysgerrighed, hvorfor så ikke Android, IOS eller Windows?

• #5   14. nov 2014 Det kan du have ret i House, men når man kigger på 3 telefoner man aldrig har hørt om, er det der, jeg tænker på mest.

dog ville jeg nok heller aldrig kunne finde på at købe en telefon, før jeg har stået med den i hænderne..

• Dingodasker
    Dingodasker Tilmeldt:
    dec 2011

#6   14. nov 2014 House MD

Der skal bare prøves noget nyt.

Jeg tror det bliver en BlackBarry, venter måske til de komme med en ny model.

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

#7   14. nov 2014 Du kunne eventuelt prøve Tizenmod (Samsungs eget, fordi de gerne vil af med Android på et tidspunkt).

Det er i et tidligt stadie, men der er et par telefoner der bruger det pt men jeg.

• Dingodasker
    Dingodasker Tilmeldt:
    dec 2011

#8   14. nov 2014 Tizan har jeg været ved at kigge på, for mig ligner tizen en dårlig android kopi ud fra de klip der ligger på, men der ud over er det open source hvilket jo er godt men de eneste enheder den ligger på er Samsung ZEQ 9000 og samsung z er vist kun solgt i indien, synes ikke rigtig jeg finder nogle til salg.

Grunden til jeg er meget lun på BlackBarry er pga af deres Paratek antenne, jeg bor i et område der har rimelig dårlig forbindelse om sommeren, så vil den nok at fortrække, jeg ved at jolla har lidt antenne problemer, men det skyld vist nok at OS ikke er helt programmeret færdig.

• Dingodasker
    Dingodasker Tilmeldt:
    dec 2011

#9   14. nov 2014 Blackberry er vist noget hø at få til at virke til privat brug smiley

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

#10   14. nov 2014 Men Android er jo mange ting. Hver producent ligger jo deres eget "design" over Android.

Også, Cyanogenmod (den mest kendte custom rom der er pt) er Android uden Bloatware + mange andre fede features.

Bare få en Samsung, de er nemme at root og så få Cyanogenmod på den.

• Dingodasker
    Dingodasker Tilmeldt:
    dec 2011

#11   14. nov 2014 Samsung, det er lige som VAG biler, dem er der sku for mange af,
    Gider ikke rigtig samsung. Men jeg må rode vidre i det.

Cyanogenmod på en nexus 5 har også været oppe og vende, vi har en nexus 5 i huset og den er faktisk rigtig fin. men det er kones og den må jeg ikke få smiley

Men efter hvad kan google mig frem til er der ikke nogen større problem i at bruge en blackberry privat hvis man køber deres nyeste modeller. Q10 og Z30

• #12   18. nov 2014 vil heller smide mine penge på en Zopo 998 den er sat ned og vil koste ca 1400 kroner, hvis du er bange for told og skat bestil den med DHL, så fortolder de den for blot 189, så er told og skat betalt og du har den inden for 3 dage ca

Zopo er et anderkendt kina mærke og er kvalittet

profilbillede
  • #13   18. nov 2014 vil heller smide mine penge på en Zopo 998 den er sat ned og vil koste ca 1400 kroner, hvis du er bange for told og skat bestil den med DHL, så fortolder de den for blot 189, så er told og skat betalt og du har den inden for 3 dage ca

profilbillede
  • #14   18. nov 2014 vil heller smide mine penge på en Zopo 998 den er sat ned og vil koste ca 1400 kroner, hvis du er bange for told og skat bestil den med DHL, så fortolder de den for blot 189, så er told og skat betalt og du har den inden for 3 dage ca

profilbillede
  • Dingodasker
    Dingodasker Tilmeldt:
    dec 2011

#15   18. nov 2014 Det er vist det man kalder dobbelt post.

Den har to problemer.
    Den liner en iPhone.
    Den køre på Android.

• #16   18. nov 2014 min computer fuckede en del op da jeg skrev dette indlæg, sorry he he

Kommentér på:
Hvad mobil skal man vælge?

Annonce