1.917 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Problem ved batteriskift Iphone 5s Problem ved batteriskift Iphone 5s

Hej
Jeg har lige skiftet batteri i min Iphone 5s men det blev ikke godt smiley :'( Når jeg sætter den til ladning lader den godt nok men batterimåleren viser det samme hele tiden der kommer ikke mere strøm på den ifølge måleren men når jeg så tager telefonen fra så stiger tallet i måleren smiley
Men værst af alt nu genstarter telefonen hele tiden og vis jeg snakker i den så går der 2-3 min så slukker og genstarter den.

Ikke nok med det vis jeg sætter den til computeren så kan jeg ikke se hvad der er i telefonen der er ikke rigtig kontakt som der var før skiftet smiley Nu har jeg så åbnet og sat det gamle batteri i og nu virker det hele igen som før dog men et lidt ringe batteri.Det er et orginalt apple batteri købt ved mytrendyphone .

Nogen der har en ide om hvad der kan være galt ??

På forhånd tak Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problem ved batteriskift Iphone 5s
  • #2   16. nov 2014 Hej Henrik
    Mange tak for dit svar.når jeg ser på mit batteri så hedder det det samme som dit og der står apple Japan.
    Ved u om problemet jeg omtaler er et problem der sker for flere når de skifter batteri ?

Mvh Jesper

• #4   17. nov 2014 Min erfaring siger hold dig langt væk fra mytrendyphone, det meste er noget bras og så er de ganske umulige at trækkes med ved reklamationer.

• #5   20. nov 2014 Henrik H

Hvis Apple ikke laver reservedele, hvordan kan du så sælge originale skærme?
    Du modsiger lidt dig selv.

Jesper H

Jeg vil gætte på, at det batteri du har fået er defekt.
    Jeg har oplevet det mange gange med 4 og 4s batterier, at de simpelthen bare døde ved montering.

Skriv til Mytrendyphone og forklar dem problemet.

Husk nu at være forsigtig når du åbner din 5s, du kan risikere at ødelægge dit touch-id(homeknappen), hvis du sætter den skævt på og ødelægger de små ben.

• #6   20. nov 2014 NS tak for svaret.
    Jeg har skrevet til Mytrendyphone og ganske rigtigt tror de også det er batteriet som du skriver smiley Så det ryger retur

Kommentér på:
Problem ved batteriskift Iphone 5s

Annonce