1.018 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
24 Svar
Nokia luma 930.... god som første gangs smart phone?. Nokia luma 930.... god som første gangs smart phone?.
Jeg er blevet tilbudt sådan en fra 23 dec 2014. Så den er jo som ny.
Jeg har haft en Nokia 6700 Classic siden 2010 så det er snart på tide med en ny fon.
MEN jeg har aldrig haft en smartphone før, er den god og starte med?.
Jeg gider bare ikke betale 5000kr for en iphone. Det er for dyrt.
+ - ved sådan en Nokia
0 synes godt om
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 21 Fotoprofiler: 1 Emner: 157 Svar: 5.468
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 26 Svar: 395
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 538
Alle Windows Phones jeg har haft fat i de senere år, kører flydende og lækkert - og de er nemme at finde ud af.
Det store minus, er, at der ikke er så mange apps som til Android og IOS.
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 155 Svar: 768
Men der er ingen apps til dem og man ender tit med en tredjeparts app til forskellige ting som snapchat instagram osv hvis man er til det. Apps er tid ikke lige så gode som på Android og IOS da der ikke er mange der bruger windows phone.
Men udover det fungere det fint, men jeg har købt en android nu da jeg ødelagde skærmen på min, og android er meget mere lækkert
mar 2007
Følger: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 87 Svar: 2.038
Hvad apps angår er det rigtigt at markedet ikke er så stort som Ios og android. Men alle de 'rigtige' apps er der. Med det mener jeg mobilbanker, eboks, rejseplan osv.
Det er kun funapps de er bagud med
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 538
Arh, du mener vist ned af bakke
(De pendulord skaber forvirring i samfundet)
mar 2007
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 308 Svar: 1.713
Men har aldrig haft en windows phone - har dog prøvet en, men efter så lang tid med android - kunne jeg slet ikke finde ud af den.
mar 2007
Da ikke altid? Man hører da også til folk sige; det er godt nok gået ned ad bakke med ham på det sidste. Det er da ikke en god ting?
jul 2008
Men sandt ikke altid - oftest vil jeg dog sige i så fald - bruger dog aldrig op eller ned af bakke - enten går det godt eller dårligt
mar 2007
Men who Cares. Vi fandt jo ud af det!
jul 2008
feb 2007
Hvis det er.
så er siderne BG, baboom. og facebook de sider jeg besøger mest. Og det kan den godt?
feb 2007
mar 2007
mar 2007
kæresten har en Experia z2 compact, gangske fin mobil ja. Men mig bekendt er det ikke den der bliver spurgt om?!
mar 2007
Det er skam ikke for at være karlsmart. Han skriver han har fået et godt tilbud på en førstegangs smartphone på en specifik model. Ikke at han skal ud og købe sin første nye Smartphone, hvilken kan vi anbefale.
sep 2014
Emner: 6 Svar: 251
Windows markedet er lille og telefonen er "bag ud" på mange områder. Hvis du synes at en Iphone er for dyrt, burde du overveje at kigge på Android. Den er kendt som "The masterrace".
Da den er noget mere 'fri' en Iphone, langt større marked en Windows Phone og generelt bedre styresystem.
Ved ikke lige hvorfor Rasmus har en fetish fra Windows phone, men sådan jeg har forstået det, så har han sammenlignet en flagship windows phone (god windows phone) med en lorte android og konstaret at Windows phone er bedst.
Det er ligesom dem der har en Android til 1000 kr, derefter køber en Iphone til 5000 og siger at det er langt bedre og hurtigere end Android.
mar 2007
Lad være med at nedgøre et produkt du tydeligvis ikke kender ret godt
sep 2014
Det er ikke en smagssag. Designmæssigt kan folk have en smagssag, men Android kan det samme som alle de andre + mere til og hvis det ikke kan det, er det open source, så man kan hente en en rom der kan det. Du kan lave om på alt på din telefon.
Iphone er bare mærke, dog kører de rimeligt smooth. WP er underdog. Hvis du går ind og læser op på de tre styresystemer, vil du hurtigt se at WP ligger som nummer 3.
Ikke sagt den er dårlig. Måske endda på niveau med Iphone. Iphone er dog bare mærke så flere køber det.
Men Android er 'masterracen', uanset hvad du er fan af, da den kan det hele.
mar 2007
sep 2014
Appen Tasker er i sig selv nok. Flere developers, Multitasking (med undtagelse det er kommet i WP 8), større marked (har kun omkring 5000-10000 apps til WP maks), kan ikke flashe roms.
Men i den anden tråd kom jeg med en del flere argumenter, som du selv kan læse igen hvis du har lyst.
mar 2007
De andre eksempler jeg kan huske du kom med, var at du ikke kunne styre noget VIA WI-FI på Tlf hvis jeg husker korrekt? Men jo, du har en indbygget enheds-hub. Den virker fint til opgaven.
Men drop det nu bare vi kan blive enige om ikke at være enige. Så lukker vi den der CBA diskutere med dig hvis jeg skal være helt ærligt. det fører alligevel ingen steder hen.
Desuden handler denne tråd om hvorvidt der er nogle gode anbefalinger om en Lumia og ikke andet. God aften.
sep 2014
Du er på XX lokation, din telefon gør det og det. Klokken er det, din telefon gør xx.
Du sætter dit headset i, din telefon starter for musikken, du sætter dig headset i, mens du bevæger dig med 5+km/t, din telefon gør xx osv. Du sætter oplader i, den går på lydløs. Du er hjemme, den sender en WOL til din PC og tænder den.
Citere herfra: http://www.zdnet.com/article/why-i-dont-recommend-windows-phone-smartphones/
"the real answer" for Microsoft is to "give up Windows Phone, go Android." - Eks ansat hos Microsoft.
Microsoft har omkring 4% af markedet af telefon salg.
God aften til dig også.
Nokia luma 930.... god som første gangs smart phone?.