1.018 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Nokia luma 930.... god som første gangs smart phone?. Nokia luma 930.... god som første gangs smart phone?.

Jeg er blevet tilbudt sådan en fra 23 dec 2014. Så den er jo som ny.

Jeg har haft en Nokia 6700 Classic siden 2010 så det er snart på tide med en ny fon.
MEN jeg har aldrig haft en smartphone før, er den god og starte med?.
Jeg gider bare ikke betale 5000kr for en iphone. Det er for dyrt.

+ - ved sådan en Nokia smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nokia luma 930.... god som første gangs smart phone?.
  • #1   4. jan 2015 Mener LUMIA selvfølgelig.

• #2   4. jan 2015 Kommer vel and på hvad man er til jeg ville ikke eje noget med Windows Phone 8 smiley

• #3   4. jan 2015 Den er ret fin så'en 930'er

Alle Windows Phones jeg har haft fat i de senere år, kører flydende og lækkert - og de er nemme at finde ud af.

Det store minus, er, at der ikke er så mange apps som til Android og IOS.

• #4   4. jan 2015 Har selv haft en lumia af anden model. Masser af power til ingen penge.

Men der er ingen apps til dem og man ender tit med en tredjeparts app til forskellige ting som snapchat instagram osv hvis man er til det. Apps er tid ikke lige så gode som på Android og IOS da der ikke er mange der bruger windows phone.

Men udover det fungere det fint, men jeg har købt en android nu da jeg ødelagde skærmen på min, og android er meget mere lækkert smiley

• #5   4. jan 2015 Har selv en 930'er og wp 8 køre kanon godt. Efter Microsoft overtog Nokias produktion af mobiler er det bare gået op ad bakke, og kører man Windows på andre platforme kommunikerer det rigtig godt sammen.

Hvad apps angår er det rigtigt at markedet ikke er så stort som Ios og android. Men alle de 'rigtige' apps er der. Med det mener jeg mobilbanker, eboks, rejseplan osv.

Det er kun funapps de er bagud med

• #7   4. jan 2015 Op af bakke?

Arh, du mener vist ned af bakke smiley

(De pendulord skaber forvirring i samfundet)

• #8   4. jan 2015 Går an på hvordan man vender den. Det er blevet meget bedre efter de har overtaget!

• #9   4. jan 2015 Altid bedre når det går ned af bakke!

Men har aldrig haft en windows phone - har dog prøvet en, men efter så lang tid med android - kunne jeg slet ikke finde ud af den.

• #10   4. jan 2015 #9

Da ikke altid? Man hører da også til folk sige; det er godt nok gået ned ad bakke med ham på det sidste. Det er da ikke en god ting?

• #11   4. jan 2015 Ja okay - men der er op af bakke ikke bedre smiley
    Men sandt ikke altid - oftest vil jeg dog sige i så fald - bruger dog aldrig op eller ned af bakke - enten går det godt eller dårligt

• #12   4. jan 2015 Hører der lige meget den ene vej som den anden vej når jeg tænker over det? smiley

Men who Cares. Vi fandt jo ud af det!

• #13   4. jan 2015 Hehe sandt smiley og ja who cares smiley

• #15   4. jan 2015 Super tak for info smiley .

Hvis det er.
    så er siderne BG, baboom. og facebook de sider jeg besøger mest. Og det kan den godt? smiley . Hvad med batteriet viser den det i %?.

• #17   4. jan 2015 Men også 930?

• #18   5. jan 2015 Ja den viser i % og har en indbygget batteriapp som kan se hvad du bruger din strøm til. Alle beskeder i denne tråd er skrevet på en Lumia 930 smiley

• #20   5. jan 2015 #19

kæresten har en Experia z2 compact, gangske fin mobil ja. Men mig bekendt er det ikke den der bliver spurgt om?!

• #22   6. jan 2015 # 21

Det er skam ikke for at være karlsmart. Han skriver han har fået et godt tilbud på en førstegangs smartphone på en specifik model. Ikke at han skal ud og købe sin første nye Smartphone, hvilken kan vi anbefale.

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

Emner: 6 Svar: 251
    #23   6. jan 2015 Lige meget hvad Rasmus S siger og hvor godt han får det til at lyde, så er Windows Phone "the underdog".

Windows markedet er lille og telefonen er "bag ud" på mange områder. Hvis du synes at en Iphone er for dyrt, burde du overveje at kigge på Android. Den er kendt som "The masterrace". smiley

Da den er noget mere 'fri' en Iphone, langt større marked en Windows Phone og generelt bedre styresystem.

Ved ikke lige hvorfor Rasmus har en fetish fra Windows phone, men sådan jeg har forstået det, så har han sammenlignet en flagship windows phone (god windows phone) med en lorte android og konstaret at Windows phone er bedst.

Det er ligesom dem der har en Android til 1000 kr, derefter køber en Iphone til 5000 og siger at det er langt bedre og hurtigere end Android.

• #24   6. jan 2015 og du er meget anderledes når vi snakker android eller hvad?

Lad være med at nedgøre et produkt du tydeligvis ikke kender ret godt

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

#25   6. jan 2015 Jeg siger Android er bedst, fordi det er bedst.

Det er ikke en smagssag. Designmæssigt kan folk have en smagssag, men Android kan det samme som alle de andre + mere til og hvis det ikke kan det, er det open source, så man kan hente en en rom der kan det. Du kan lave om på alt på din telefon.

Iphone er bare mærke, dog kører de rimeligt smooth. WP er underdog. Hvis du går ind og læser op på de tre styresystemer, vil du hurtigt se at WP ligger som nummer 3.

Ikke sagt den er dårlig. Måske endda på niveau med Iphone. Iphone er dog bare mærke så flere køber det.

Men Android er 'masterracen', uanset hvad du er fan af, da den kan det hele.

• #26   6. jan 2015 så fortæl mig igen, som de 40 andre gange jeg har spurgt dig, hvad kan din fine android som en WP ikke kan?

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

#27   6. jan 2015 Har jeg svaret på masser af gange. Her er nogen nye..

Appen Tasker er i sig selv nok. Flere developers, Multitasking (med undtagelse det er kommet i WP 8), større marked (har kun omkring 5000-10000 apps til WP maks), kan ikke flashe roms.

Men i den anden tråd kom jeg med en del flere argumenter, som du selv kan læse igen hvis du har lyst.

• #28   6. jan 2015 hvis appen Tasker er den der går ind og synkronisere din kaldender med dvs sider, så jo det kan WP sagtens gøre, igennem outlook også synkronisere din TLF. Jeg har ikke læst op på Tasker, det vil jeg gerne indrømme.

De andre eksempler jeg kan huske du kom med, var at du ikke kunne styre noget VIA WI-FI på Tlf hvis jeg husker korrekt? Men jo, du har en indbygget enheds-hub. Den virker fint til opgaven.

Men drop det nu bare vi kan blive enige om ikke at være enige. Så lukker vi den der CBA diskutere med dig hvis jeg skal være helt ærligt. det fører alligevel ingen steder hen.

Desuden handler denne tråd om hvorvidt der er nogle gode anbefalinger om en Lumia og ikke andet. God aften.

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

#29   6. jan 2015 Tasker er en app der kan gøre så du kan automatisere alt på din telefon.

Du er på XX lokation, din telefon gør det og det. Klokken er det, din telefon gør xx.

Du sætter dit headset i, din telefon starter for musikken, du sætter dig headset i, mens du bevæger dig med 5+km/t, din telefon gør xx osv. Du sætter oplader i, den går på lydløs. Du er hjemme, den sender en WOL til din PC og tænder den.

Citere herfra: http://www.zdnet.com/article/why-i-dont-recommend-windows-phone-smartphones/

"the real answer" for Microsoft is to "give up Windows Phone, go Android." - Eks ansat hos Microsoft.

Microsoft har omkring 4% af markedet af telefon salg.

God aften til dig også.

Kommentér på:
Nokia luma 930.... god som første gangs smart phone?.

Annonce