{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Hjælp, til installation af printer. {{forumTopicSubject}}

Jeg har sådan en Canon Selphy ES20 printer. Efter jeg opdaterede min bærbar, er programmerne til den desværre slettet. Har desværre fået smidt cden væk til den, så kan ikke installere den igen. Nogle der ved hvordan man kan installere den uden cden? min kæreste har gjort det før, men han kan ikke huske hvad han gjorde smiley

Har prøvet canons hjemmeside, og hentet et program ned, men printeren kan ikke findes inde i programmet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, til installation af printer.
  • #2   11. mar 2015 Tak, men har allerede prøvet det link. Den finder stadig ikke min printer

  • Bonderøven af jylland.
    Bonderøven af jylland. Tilmeldt:
    dec 2014

    Følgere: 3 Svar: 392
    #3   11. mar 2015 afinstallere alle driver, pil kablet fra. Installere driver og tilslut så printeren. Hvis du har flere printer sat til så skal du huske at vælge den rigtige.

  • #4   13. mar 2015 Fjern alle henvisninger til din printer - også i Regedit, se evt. om der er en total afinstallations program for din type af printer for der kan i flere tilfælde være nogle filer der bliver hængene i systemet og skaber problemer. Fjern biblioteket hvor du kan se noget som henviser til din printer.

    Hvis du har hentet den nyeste driver til din printer tager du stikket ud til printeren og sætter den til igen, og når den siger den har fundet nyt hardware så henviser du til den driver - så skulle win bagefter kunne se din printer.


Kommentér på:
Hjælp, til installation af printer.

Annonce