{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

Reperation af telefon via imei? {{forumTopicSubject}}

Har en telefon som nogen kan under samtale er begyndt at gøre så jeg ikke kan tale i microfonen, forestiller mig at det er en løs forbindelse eller noget.. Jeg har ikke nogen kvitering på telefonen men ved at den er under et år gammel, spørgsmålet er så om den er til at smide væk eller om jeg kan få den lavet på garantien via imei nummeret, nogen der har nogen erfaringer??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reperation af telefon via imei?
  • #1   28. okt 2007 du ka godt få den lavet , har selv prøvet det

• #2   28. okt 2007 Okay også hvis jeg ikke ved hvilken butik det er? skal jeg bare ringe til det der nokia servicecenter?

• #3   28. okt 2007 Kasper S

Jeg har lige været inde og få lavet min telefon (som jeg har købt på nettet uden abonnement) i en Sonofon forretning, og de lavede den gratis FORDI jeg havde kvittering, altså den gik under Nokia's 2 års garanti. Så jeg tvivler lidt på at Imei numret er nok.

• #4   28. okt 2007 okay tak for dit svar.. jeg må abre prøve at ringe til nokias kundeservice eller prøve at gå i en butik.. Hvis ikke dette kan lade sig gøre må jeg til at rode med at skifte selv smiley

• Mukhalad A
    Mukhalad A Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 182
    #5   29. okt 2007 Jamen, nokia service center sq ku gerne se om der er garanti på tlf. med imei, ja....
    det er mere om det er en konstant fejl el. per. er det per. så er det faktisk ik mik. så er det signal der svigter, dvs. telefon skal kalibreres i nokia's hovedværksted, og der ska man bruge kvit.
    håber det hjælper smiley

Kommentér på:
Reperation af telefon via imei?

Annonce